fbpx

כמה פעמים יצא לכם לחלום באיטלקית? על האוכל הנהדר, הנופים המרהיבים, האומנות העשירה ואפילו על השפה הרומנטית שנשמעת כמו שיר אחד ארוך. ואם כבר אנו מדברים על השפה, כדאי שנכירה לעומק.

now3 italian

השפה האיטלקית הינה שפתה הרשמית של איטליה והינה שפת האם של כ-70 מיליון איש, מתוכם 58 מיליון איטלקים אשר מתגוררים באיטליה. בין 29 המדינות הנוספות אשר משתמשים בשפה האיטלקית ניתן למצוא את שוויץ, קרואטיה, מלטה, ואלבניה. השפה האיטלקית ידועה כשפה הנעימה לאוזן, בשל המלודיה הנוצרת ממשיכת המילים. היא אומנם לא נמצאת בין השפות המדוברות בעולם אך ממוקמת במקום השלישי לאחר האנגלית והצרפתית ברשימת השפות הנלמדות ביותר בעולם, וכיום כאשר ניתן ללמוד איטלקית גם באמצעות האינטרנט, הדרך אל החלום האיטלקי נראית קצרה יותר.

היתרונות שבלמידת איטלקית

נתחיל בכך שידיעת שפה נוספת מהווה יתרון גדול וכדאית לכל אחד, היא מהווה יתרון בקבלה לעבודה, ביצירת תקשורת עם זרים דוברי השפה ומקלה על התמצאותנו במדינה בה דוברים את השפה. ללמידת השפה האיטלקית ישנן מספר יתרונות:
העצמת החוויה לתייר – איטליה מהווה יעד נחשק ומבוקש בקרב התייר הישראלי, ובכדי להעצים את חווית הטיול כדאי ללמוד ולהכיר את השפה האיטלקית טרם יציאתכם לטיול. האיטלקים המקומיים אינם ממהרים לדבר אנגלית כיון שהם מתגאים בשפתם, לכן אל תסמכו על ידיעתכם בשפה האנגלית, כדאי לנסות לדבר עימם איטלקית, הם יעריכו זאת יותר. בנוסף, בכדי להבין יותר את ההיסטוריה העשירה והתרבות יוצאת הדופן באיטליה, כדאי לשלוט בשפה המקומית. הקלה נוספת שתחושו בטיולכם אם תדעו את השפה, היא הקלות שבהתמצאות במדינה, במסעדות ובתי המלון.
לימודים גבוהים – סטודנטים ישראליים רבים מבקשים ללמוד באוניברסיטאות באיטליה וזאת בשל ההיצע הרב של המוסדות האקדמאיים, רמת הלימוד הגבוהה, הקצאת מספר רב של מקומות לתלמידים זרים והקלות כלכליות בסבסודם. ידיעת השפה האיטלקית מהווה תנאי לקבלת ויזת סטודנט ותנאי לקבלה ללימודים במוסדות האקדמאיים במדינה, בנוסף, הלימודים במוסדות אלו נערכים בשפה האיטלקית, כך שאין מנוס אלא ללמוד את השפה.
קולינריה – אין זה סוד שהמטבח האיטלקי מהווה חוויה קולינרית משובחת שרבים מבקשים להכירו. סודות הפסטה, הלזניה והפיצה כבר מזמן אינם רק נחלתם של שפים מלומדים או איטלקיים אלא מבוקשים על ידי שפים ברחבי העולם או סתם חובבני בישול. אם מצאתם את עצמכם עומדים בפני משימת בישול אוכל איטלקי, הדרך הטובה להצליח בה היא להיעזר במתכונים מקוריים איטלקיים ובתוכניות הבישול שלהם, אך קודם לכן, כדאי שתכירו ותשלטו בשפה האיטלקית, לא הייתם רוצים להחליף את המלח בסוכר..
עסקים באיטליה – על פי משרד הכלכלה, בין ישראל לאיטליה מתנהלים יחסים מסחריים ענפים ומשמעותיים, ואף שוהים במדינה זו כ-40 אלף אנשי עסקים ישראליים. היקפי העסקאות שנערכות בין המדינות נאמדים במיליארדים. בכדי לקיים קשרי מסחר וקידום עסקים ואינטרסים משותפים, כדאי להכיר ולשלוט בשפה של הצד השני עימו ומולו מתבצעים העסקים. במקרה זה, איטלקית. ידיעת השפה מקלה על ההתנהלות העסקית ואף יכולה להיות מכריעה בעת סגירת עסקאות.
תרבות – איטליה ידועה בתרבות העשירה שלה וכמקור מולדתם של אמנים רבים בתחום הציור, המוזיקה, הספרות, השירה, העיצוב ועוד רבים. ידיעת השפה האיטלקית למבקשים ללמוד את תולדות האומנות המקומית וההיסטוריה הענפה, לשם לימודים או סתם לשם העשרה, תהפוך את רצונם לנגישה ופשוטה יותר.

לימוד איטלקית בצורה מקוונת

השפה האיטלקית מורכבת ממספר ניבים והטיית פעלים, בנוסף, בכדי להרחיב את אוצר המילים האיטלקי שלכם, ולשלוט בדקדוק לשם שיפור יכולת הדיבור וההבנה של בני השיח שלכם, כדאי לכם להכיר דרך נעימה ופשוטה ללימוד איטלקית- לימוד באמצעות מורה פרטי ומקצועי באינטרנט. בדרך זו תוכלו לבחור את המורה האיטלקי שלכם, שיושב לו אי שם ברומא ובאמצעות עזרים טכנולוגיים ללמוד את השפה האיטלקית בהתאם לתרבות, ממקור ראשון. זאת תוכלו לעשות כמובן מבלי לעזוב את שולחנכם בעבודה או הסלון בבית ובכך תחסכו זמן רב, זמן שניתן לתרגמו לרכישת ידע נוסף בשפה. כמו כן, גם אם הייתם בטוחים שאתם די שולטים בשפה החדשה, המורה הפרטי יוכל לזהות את נקודות החולשה שלכם בשפה, ולהתקדם יחד אתכם בצעדים קטנים ובקצב שלכם עד שנקודות אלו יחוזקו. הליך זה מתאפשר בשל שיטת הלימוד הייחודית והפרטנית באמצעות האינטרנט, בשונה מלימוד בכיתה רגילה עם תלמידים נוספים וברמות שונות.

לקריאה נוספת:

מוזיקה איטלקית

האם צריך מורה כדי ללמוד שפה חדשה?

מדוע תמצאו את מיטב המורים לשפות בלינגולרן

שיטת לינגולרן ללימוד שפה


לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס שפות למתחילים, או לשפר את מיומנויות השפה שלכם וללמוד שפות עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורה נוחה בין המורה לתלמיד

now3 italian


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn