fbpx

לימוד השפה ההונגרית באינטרנט

ללמוד הונגרית באינטרנט עם מורים דוברי שפת אם!

ביקרתם בבודפשט ורציתם לקשקש עם מקומיים? מתכננים להגיע להונגריה למטרות לימודים? או שאולי תמיד רציתם להכיר לעומק את השפה ההונגרית אותה דיברו הסבים שלכם? אנו בלינגולרן מתמחים בלימודי הונגרית לציבור הישראלי, ברמה שאתם תבחרו ובזמן הנוח לכם, מכל מקום בעולם.

now3 hungarian

לימוד הונגרית עם לינגולרן

לינגולרן הוא בית ספר מתקדם ומקצועי ללימוד שפות, בו תוכלו ללמוד את השפה ההונגרית בליווי המורים המקצועיים שלנו. אנו בלינגולרן, פיתחנו שיטה חדישה ללימוד אינטראקטיבי בכיתות וירטואליות עם מורה המלמד ונמצא בזמן אמת. אנו מציעים לימוד הונגרית לכל מטרה ובכל רמה, החל מקורסי היכרות עם השפה והתרבות ועד לקורסים מתקדמים.

הונגרית היא השפה הלאומית של הונגריה המונה כ-15 מיליון תושבים דוברי השפה. היא מדוברת במדינות נוספות ביניהן אוקראינה, רומניה, סלובקיה וסרביה. השפה ההונגרית כוללת בתוכה כללים דקדוקיים לא פשוטים, אשר יכולים להקשות על הביטוי וההגייה כאשר לומדים באופן עצמאי. אנו יודעים כי מרכיב חשוב והכרחי להצלחת הלימוד של שפה חדשה הינו המורה המלווה אתכם, ולכן אנו דואגים למצוא את המורים הטובים והמנוסים ביותר, הדוברים את השפה כשפת אם, ולהביא אותם ישירות למסך המחשב שלכם. בנוסף,בלינגולרן תמצאו סביבת לימוד המותאמת לכל תלמיד, הן מבחינת הרמה הרצויה, הספק החומר והזמן הפנוי העומד לרשותו.

תלמידים מספרים

לימודי הונגרית

הלימוד בלינגולרן מאפשר לכם ליהנות מהטבות של שיעור פרטי עם מורה אישי יחד עם כל היתרונות והנוחות של לימוד שפה באופן מקוון באינטרנט. חוויית הלימוד בלינגולרן כוללת חומרי לימוד איכותיים הנלמדים בכיתות וירטואליות מתקדמות ומועברים על ידי מורים בעלי ניסיון בלימוד שפה הדוברים אותה כשפת אם, כאשר הכל נעשה בזמן ובמקום שנוח לכם!

 

בלינגולרן אנו מציעים את השיטה המתאימה ביותר בשבילכם על מנת לתת תנאי לימוד נוחים, יעילים ומתקדמים של השפה ההונגרית. יש באפשרותכם להתאים את רמת הלמידה הרצויה לכם, בין אם להונגרית למטרות חיפוש שורשים, טיול בבודפשט למטרות פאן,הונגרית לעסקים או כל מטרה אחרת.

אבל למה כדאי ללמוד הונגרית?

הונגרית היא שפה אירופאית לא קלה בכלל אך מאוד מעניינת, שפה שבה לשמות עצם יש 18 נטיות יחסות ואין בה קול סביל! יש סיבות רבות ללימוד שפה זו, למשל הצורך בקבלת אזרחות הונגרית בגלל המוצא, שבתהליך זה נדרשים להפגין כישורי שפה מתקדמים במבחנים ואף להישבע בשפה ההונגרית. גם מי שמעוניין בטיול שורשים או לכיף במדינה, מומלץ להכיר הונגרית בסיסית בעזרת הקורס למתחילים בלינגולרן.

בודפשט, בירת הונגריה, נחשבת ליעד פופולארי מאוד בקרב ישראלים. כמו כן, מדי שנה סטודנטים רבים עוברים ללמוד רפואה או וטרינריה, הן בבודפשט והן בערים אחרות בהונגריה. בלינגולרן תוכלו להתחיל את לימודי השפה עוד לפני הלימודים האקדמאיים בהונגריה, על מנת להקל מעט את המעבר וההשתקעות במדינה, ולהמשיך עם הקורסים המקצועיים שלנו גם אחרי המעבר.

לימוד נכון של השפה ההונגרית מחייב ליווי צמוד של מורה מקצועי!

בלינגולרן תמצאו לא רק פיתרון למידה מקוון ואינטראקטיבי, אלא גם ליווי אישי ואנושי של המורים המנוסים שלנו. חשוב לנו לספק את הליווי האנושי הנדרש להבנה הטוב ביותר של השפה ההונגרית. אנו מביאים לכם את המורים המקצועיים ביותר עם ניסיון רב בהוראה, שיעשו את המקסימום על מנת להביא את התלמידים לרמה המבוקשת.

ההונגרית הינה שפה מאתגרת ביותר עבור הישראלים, ואנו מאמינים כי הליווי האישי והאנושי הוא המפתח להצלחה. יחד עם חומרי לימוד מקצועיים, כיתות וירטואליות פרטניות או בקבוצות, לימוד השפה יהיה קל ומהנה.

הצטרפו לתלמידינו המרוצים ובואו ללמוד שפה חדשה יחד אתנו. נשאר לכם רק לבחור את הרמה אליה תרצו להגיע, את שעות הלימוד הנוחות לכם, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר!

בואו ללמוד יחד איתנו!

now3 hungarian


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn