fbpx

ללמוד הולנדית באינטרנט עם מורים דוברי שפת אם!

תהיתם פעם איך זה יהיה לבקר באמסטרדם עם האפשרות לדבר עם המקומיים ולהסתדר לבד? היום האינטרנט מאפשר ללמוד את השפה ההולנדית בתהליך למידה מקוון ואינטראקטיבי – לא עוד לנסוע למרחקים לבתי ספר מקצועיים על מנת ללמוד את השפה. היום אפשר ללמוד את השפה ההולנדית בזמן, במקום וברמה שאתם תבחרו! כל זה אפשרי עם בית הספר לשפות של לינגולרן.

now3 dutch

לימוד הולנדית עם לינגולרן

לינגולרן הוא בית ספר חדשני ללימוד שפות, בו תוכלו ללמוד הולנדית בליווי צמוד ואישי של המורים המקצועיים שלנו. בלינגולרן פיתחנו שיטה מתקדמת ללימוד אינטראקטיבי עם שיעורים בכיתות וירטואליות המתקיימים בזמן אמת. אנו מציעים לימודי הולנדית בכל הרמות ולכל המטרות, החל מקורס למתחילים המעוניינים להכיר את השפה ברמה בסיסית כדי להעצים את חוויית הטיול, ועד לקורסים מתקדמים יותר בהם תוכלו ללמוד לעומק את השפה והתרבות למטרות עבודה ועסקים או מגורים במדינה.

ניסיוננו מלמד אותנו כי הדרך הטובה ביותר לרכוש שפה חדשה, ובייחוד את השפה ההולנדית המאתגרת כל כך עבור הישראלים, היא בליווי מורה פרטי שיודע את השפה כשפת אם. בגלל שמרכיב זה הנו הכרחי להצלחת הקורס, אנו דואגים למצוא את המורים הטובים והמנוסים ביותר ולהביא אותם ישירות למסך המחשב הביתי שלכם.

תלמידים מספרים


השיעורים אצלנו בלינגולרן נערכים אונליין, בכיתה וירטואלית הידידותית למשתמשים. בכיתה תוכלו ליהנות מתקשורת איכותית עם המורה במהלך השיעור, עם חומרי לימוד איכותיים ונגישים שיהוו את הבסיס והתמיכה לתהליך הלמידה שלכם.
בלינגולרן אנו מציעים את השיטה המתאימה ביותר עבורכם ללמידה נוחה, יעילה ומתקדמת של השפה ההולנדית. תוכלו להתאים את רמת הלמידה הרצויה לכם ולקבוע אותה מראש עם המורה, בין אם הולנדית לעסקים, למטרות טיול או סתם לרכישת שפה חדשה עבור מי ששפות זו התשוקה שלו.

לימודי הולנדית

אבל למה כדאי ללמוד הולנדית?

ההולנדית היא השפה הרשמית בהולנד כמובן, המדוברת על ידי כ-15 מיליון מתושבי המדינה. בנוסף, בבלגיה זוהי שפת האם של כ-6 מיליון תושבים ואם זה לא מספיק, בדרום אפריקה מדוברת שפה דומה ביותר להולנדית הקרויה אפריקאנס אותה דוברים בין 15-23 מיליון תושבים. ההולנדית היא אחת השפות הדומות ביותר לאנגלית והיא נכתבת באמצעות האלפבית הלטיני. זוהי השפה ה-11 בתפוצת פרסומים בעולם, ואפילו באתר ויקיפדיה היא השנייה בגודלה (!) בכמות הערכים ותוכנם. למעשה, זוהי שפה נפוצה הרבה יותר ממה שהרוב חושבים.

אמסטרדם, בירת הולנד, נחשבת אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים, גם למטרות טיול קצר של כמה ימים וגם למטרות תעסוקה במכירות או בתיירות. לא משנה מהי מטרתכם, ידיעת הולנדית מאפשרת תקשורת קלה יותר עם המקומיים, שברובם אינם יודעים אנגלית, בייחוד מחוץ לבירה. ידיעת השפה המקומית תעזור לרכוש את אמונם של תושבי המקום, תעודד קבלת פנים חמה ויצירת קשר ידידותי. כל אלה יכולים להפוך את הטיול למהנה ופורה הרבה יותר ולאפשר היכרות טובה יותר עם התרבות המקומית. הולנד ידועה כמדינה ידידותית מאוד כלפי ישראל, התיירים המגיעים ממנה וכן אנשי העסקים הישראלים, כך שידיעת השפה תתרום אף יותר.

לימוד נכון של השפה ההולנדית מחייב ליווי אנושי של מורה מקצועי!

 

בלינגולרן אנו מציעים פתרון למידה וירטואלי ואינטראקטיבי, בליווי אישי ואנושי של מורים מנוסים. על אף השימוש בטכנולוגיה חדשנית, חשוב לנו לשמר את הקשר האנושי הנדרש בין המורה ובית הספר לבין התלמיד. קשר זה תורם להבנה מעמיקה של השפה ההולנדית, ועל כן הלימוד הוא מול מורים מקצועיים ובעלי ניסיון בלימוד שפות שיעשו את המיטב על מנת שהלימוד יהיה אפקטיבי עבור הלמיד אך גם גמיש לצרכיו.

ההולנדית מזכירה מעט את השפה הגרמנית מבחינת ההגייה ומבנה המשפטים, מה שמהווה יתרון לדוברי גרמנית או תלמידים הלומדים את השפה. עם זאת, קיימת חשיבות עליונה לליווי של מורה פרטי ללימודי הולנדית, שידגים ויסביר את ההגייה וייתן דגשים לכל תלמיד ותלמיד בהתאם לרמתו וניסיונו. בנוסף, לינגולרן מציעה את האפשרות של לימוד בקבוצות כך שניתן להפוך את לימודי השפה לפעילות חברתית מהנה.

בין אם בלימוד ליחיד או לקבוצה, אצלנו בלינגולרן תמצאו פתרון רחב ומקצועי ללימוד הולנדית באינטרנט, כולל את היחס האישי הדרוש. מערכת הלימודים גמישה ומותאמת לצרכי התלמיד, ומלווה על ידי מורים מקצועיים שישמחו לענות על כל שאלה. בעזרת כל אלה, יחד עם קורס המובנה באופן הדרגתי ומותאם אישית לרמתו של כל תלמיד, התוצאות לא יאחרו להגיע!
אז… מתי נותנים קפיצה לאמסטרדם?

 

now3 dutch


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn