fbpx

לימודי אנגלית לילדים עם מורים פרטיים באינטרנט

אנגלית היא השפה החשובה והשימושית ביותר בעולם. בלינגולרן אנו מתמחים בלימוד אנגלית לילדים באינטרנט, ברמות שונות ולמגוון צרכים, במסגרת של שיעורים פרטיים בליווי מורה מנוסה. בין אם מדובר בילד שמתקשה בלימודי האנגלית בבית הספר, ברצון של ההורים לשפר את האנגלית לפני מעבר לחו”ל, או חיזוק האנגלית של הילדים על מנת להכינם לעתיד אקדמי ומקצועי – הניסיון שלנו מלמד שעבודה איכותית וממוקדת מאפשרת לשפר את רמת הביצועים באנגלית ולהופכה לכלי לתקשורת יעילה.

להדביק את הקצב ללא כל בעיה

כיתות הלימוד בבתי הספר בישראל סובלות ממחסור חמור ביחס אישי. עובדה זו כלל אינה מפתיעה, כאשר מורים לאנגלית לילדים צריכים להתמודד עם כיתות של 30 ולפעמים 40 תלמידים. במצב הזה, הרבה ילדים שמתקשים, ואפילו קצת, מאבדים עניין לחלוטין, ויכולים להגיע לסוף הלימודים בתיכון עם רמה מאוד בסיסית של אנגלית. הרשמה לקורס אנגלית לילדים באינטרנט יכולה למנוע את ההתדרדרות הזו, ישר כשהיא מתחילה. בעזרת לימודים עם מורה צמוד, שיתמקד בבעיות הספציפיות של הילד, ויהיה שם על מנת לענות על כל שאלה – ניתן יהיה למנוע ממנו לרדת להקבצה נמוכה יותר, ובעתיד אף להכין אותו לבגרות של חמש יחידות.

להפסיק להתבייש ולהתחיל לדבר אנגלית!

להרבה בתי ספר יש גם נטייה להתרכז בלימודי קריאה וכתיבה, על חשבון תרגול מיומנות הדיבור. מכיוון שהכיתות כל כך גדולות, ואי אפשר להתייחס לכל תלמיד בפני עצמו, השיחה הופכת לדבר זניח. גם רוב המבחנים מתקיימים בכתב, לכן יש לחץ על המורים להתרכז בקריאה וכתיבה – כדי להעלות את הממוצע הכיתתי. אך מיומנות שיחה היא משהו מאוד חשוב לחיים, כפי שבטח הרבה הורים יודעים מניסיון אישי. בכל טיול בחו”ל צריך לדעת לפחות שיחה בסיסית, וידיעת השפה תוכל לקדם את העתיד המקצועי של ילדכם בצורה ניכרת. גם כאן לימודי אנגלית לילדים דרך האינטרנט הם פתרון מעולה. המורה, שדובר שפת אם, יכול להקדיש את כל זמנו על מנת לדבר עם ילדיכם, על כל נושא שעולה על הדעת, ולתקן מתי שיש צורך. עם תשומת לב אישית במסגרת של קורס אנגלית לילדים, ילדיכם ידע לדבר שוטף, תוך זמן קצר!

תלמידים מספרים על לימוד אנגלית לילדים באינטרנט עם לינגולרן

לימודי אנגלית לילדים עם מורים באינטרנט – הדרך היעילה והנוחה ללמוד אנגלית

הדרך היעילה ביותר להגיע לרמה גבוהה בקריאה, כתיבה ושיחה באנגלית, היא בליווי של מורה דובר אנגלית כשפת אם, בעזרת חומרי לימוד מובנים ואיכותיים ובסביבה לימודית נוחה וידידותית. בלינגולרן, אנו מציעים לכם פתרון אידיאלי, המשלב בין היתרונות של שיעורים פרטיים, לבין הנוחות והחיסכון של לימודים אונליין  – לימוד אנגלית לילדים באינטרנט!

השיעורים מועברים בשידור חי בכיתה וירטואלית מתקדמת, המאפשרת תקשורת בזמן אמת בין המורה והתלמיד, כמו גם שיתוף מסמכים, כתיבה על לוח משותף ועוד.

שלא כמו בבית הספר, במהלך קורס אנגלית לילדים, המורה נמצא שם עבור הילד שלכם בלבד, ומשקיע את כל תשומת הלב בצרכים שלו. למורים שלנו יש ניסיון גם נרחב בעבודה עם ילדים. הם יוצרים אווירה כיפית ומעשירה בכיתה, על מנת לעניין את התלמיד, ולגרום לו לרצות ללמוד, אפילו את הנושא הכי קשה.

במסגרת לימודי אנגלית לילדים עם לינגולרן, לכם, ההורים יהיה קשר ישיר וחשוב עם המורה. תוכלו לקבל ממנו פידבק, להתעדכן בהתקדמות של ילדיכם בזמן אמת, לכוון אותו יותר לצרכים של ילדכם, להתאים אותו לאופי של ילדיכם, ולוודא שאתם מקבלים את המרב מקורס האנגלית לילדים – מה שייצור לילדיכם עתיד מבטיח!

רוצים להעשיר את הידע שלכם על השפה האנגלית? קראו גם:

הוראת שפה לילדים – מהם ההבדלים בין לימודי שפה לילדים לעומת לימודי שפה למבוגרים. 

למה ללמוד אנגלית בלינגולרן?– אודותינו ואודות קורסי השפות לילדים ומבוגרים בלינגולרן.

לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס שפות למתחילים, או לשפר את מיומנויות השפה שלכם וללמוד שפות עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורה נוחה בין המורה לתלמיד


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn