fbpx

אילו שפות כדאי ללמוד בשנת 2017

רוצים להתחיל ללמוד שפה חדשה, אבל לא בטוחים באיזו שפה להתמקד? אם כן, הגעתם למקום הנכון. יש אינספור יתרונות ללימודי שפה שניה, שאותם אתם יכולים לקרוא בכתבה קודמת שפרסמנו – בין אם זה הרחבת ראיית העולם שלכם, או שיפור הסיכויים להתקדם בעבודה. אבל מעבר לעובדה שעצם הלמידה תורמת לכם, גם חשוב לבחור ללמוד שפה שניה שבאמת תתרום לכם בחיים, ותעזור לכם באופן אישי. אם למשל אתם מעריצים נלהבים של מנגה, ומתים לדעת יפנית, אבל בחיים לא תשתמשו בשפה (ורוב הסיכויים שתשכחו אותה יותר מהר משתלמדו אותה), האם זה בכלל שווה את ההשקעה? לשם כך, ערכנו לכם רשימה של חמש השפות שהכי שווה לכם ללמוד ב-2017, ממגוון סיבות.

now3 lang

לימוד שפות אונליין

כבר החלטתם איזו שפה אתם רוצים ללמוד? יופי! אנחנו פה כדי לעזור לכם להתחיל. בלינגולרן לומדים שפה חדשה עם מורה פרטי – דרך האינטרנט, בעזרת מיקרופון ומצלמה. השיעור איננו מוקלט מראש אלא מועבר בשידור חי במיוחד בשבילכם, ביום ובשעה שמתאימים לכם, בקצב האישי שלך וברמת הלימוד שלכם, ומתנהל כמו כל שיעור פרטי רגיל – העברת חומר, שאילת שאלות, תרגולים, כתיבה על הלוח הוירטואלי ועוד. אנחנו מלמדים מעל ל-20 שפות, בכל הרמות. ואם אתם לא סגורים על השפה עדיין – תמשיכו לקרוא!

אנגלית – כי פשוט אין מנוס

בתור ישראלים, אין לנו יתרון של אנגלית בתור שפת אם. ומה לעשות, אנגלית היא הדרך של רוב העולם לתקשר אחד עם השני. אפילו אם אדם אחד מיפן, והשני מאתיופיה, רוב הסיכויים שהם יצליחו להבין אחד את השני באנגלית. ואם האנגלית שלכם לא מספיק טובה, מה זה אומר? זה אומר שיהיה לכם קשה לטייל בעולם, קשה להתחבר עם אנשים ממדינות אחרות, קשה באקדמיה וממש קשה להתקדם בעבודה. אז דבר ראשון, כשאתם שוקלים לימודי שפות, תסתכלו על האנגלית שלכם. אם היא לא ברמה גבוהה, עדיף לחכות עם השאר. זכרו שגם אנגלית טובה מאוד עוזרת בלימודים של שפות אירופאיות אחרות! ואם האנגלית שלכם מהממת, אתם מוזמנים להמשיך לסעיף הבא.

אתם יכולים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו לאנגלית כדי לתרגל עם המורים שלנו!

למעבר לקמפוס אנגלית לחצו כאן

capital 2653 1920

מנדרינית – אתם מוכנים לאתגר?

כשאומרים שמנדרינית (סינית) היא השפה המדוברת ביותר בעולם, זה קצת מטעה. אמנם הכי הרבה אנשים בעולם מדברים אותה – 995 מליון אנשים (14.4% מאוכלוסיית העולם), אבל רובם מרוכזים בשלוש מדינות. ובכל זאת, יש טענה שסין תעיף את ארה”ב מהמקום הראשון במדד התמ”ג, ממש בשנים הקרובות. כך שאם אתם בענייני מסחר – זו שפה שבהחלט רצוי להכיר. מסתבר שמנדרינית היא גם השפה השניה הפופולארית אונליין (אחרי אנגלית) וב-2013 המועצה הבריטית דירגה אותה אחת מ-10 החשובות בעתיד אנגליה. אז נכון, זו לא שפה פשוטה, אבל בלינגולרן אנחנו מציעים לימודי שפות באינטרנט עם מורה דובר שפת אם, כך שאם אתם מוכנים לקחת את האתגר, אנחנו נהיה אתכם בכל צעד ושעל!

אתם יכולים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו לסינית כדי לתרגל עם המורים שלנו!

למעבר לקמפוס מנדרינית לחצו כאן

 the great wall 2190047 1920

ערבית – למדו להכיר את השכנים

בישראל, יותר מכל מדינה אחרת, חשוב לדעת ערבית. כשאתם שוקלים לימודי שפה שניה, קחו בחשבון שעבור חלק נכבד מאוכלוסיית המדינה עברית היא שפה שניה! ואם אנחנו באמת רוצים לחיות בשלום, לא כדאי שגם אנחנו נשקיע? אבל בואו נסתכל גם מחוץ לישראל לרגע. ערבית היא השפה החמישית המדוברת ביותר בעולם, והיא השפה הרשמית של כלכלות מתפתחות במזרח התיכון ואפריקה. אז גם פה – יש עתיד טוב לפיתוח הקריירה. ואם אתם לא בעניין של מסחר, מה לגבי דיפלומטיה, הגירה או המגזר הציבורי? ערבית תעזור לכם גם בהתקדמות בישראל, וגם באירופה שמקבלת עוד ועוד פליטים מדי יום. והנה היתרון הרציני – בעוד שלדוברי אנגלית, ערבית נחשבת לקשה במיוחד, לנו היא די קלה ללמידה. אז לא שווה?

אתם יכולים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו לערבית כדי לתרגל עם המורים שלנו!

למעבר לקמפוס ערבית לחצו כאן

צפו בסירטון לדוגמא מתוך שיעור ערבית בלינגולרן:

ספרדית – למה לשבור את הראש?

אם אתם כבר שולטים באנגלית, לימודי שפות אונליין של ספרדית זה הצעד הכי הגיוני לקחת. קודם כל, זו שפה שפותחת דלתות לא רק בספרד, מרכז ודרום אמריקה, אלא גם בארה”ב עצמה שיש בה לא מעט מהגרים. זו השפה הכי מדוברת אחרי מנדרינית, וכל כך הרבה פחות קשה ללמוד! למען האמת, אם אתם מומחים באנגלית, אתם יכולים לדבר ספרדית שוטפת תוך פחות משישה חודשי לימוד. אז לא שווה את ההשקעה?

אתם יכולים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו לספרדית כדי לתרגל עם המורים שלנו!

למעבר לקמפוס ספרדית לחצו כאן

 barcelona 2088158 1280

גרמנית – לא רק בגלל יוקר המחייה

כן, כן, אנחנו יודעים – הכל זול יותר בברלין. אבל כשאתם חושבים על לימודי שפה שנייה באינטרנט, זו לא הסיבה היחידה שכדאי לכם ללמוד גרמנית. בואו נדבר על העדכונים האחרונים בכלכלה הגרמנית. יש לכם דרכון אירופאי? יופי! ב-2017 פורסמו 52,841 עבודות ברחבי אירופה לדוברי גרמנית. ומדובר בדרך כלל בעבודות שמשלמות ממש טוב. אם אתם בענייני מסחר, מסתבר שגרמניה היא השותפה הכי גדולה של אנגליה, והשניה בגודלה ביצוא (שווי של 32 מליארד פאונד ב-2012). כך שגם באנגליה – שווה לדעת גרמנית.  ובזכות ברקזיט, מומחים צופים שהגרמנית הולכת רק להתחזק.

אתם יכולים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו לגרמנית כדי לתרגל עם המורים שלנו!

למעבר לקמפוס גרמנית לחצו כאן

אז החלטתם איזו שפה אתם מתחילים ללמוד? התחילו ללמוד שפות באינטרנט עם לינגולרן היום!

now3 lang

לקריאה נוספת

האם דרוש מורה לצורך לימוד שפות באינטרנט? – מה עושה את ההבדל בין הכרת שפה לבין היכולת להשתמש בה?

האם שיטת אי לרנינג ללימודי שפות מתאימה לי? – מאמר מבוא לתחום הלימודים באינטרנט.


לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס שפות למתחילים, או לשפר את מיומנויות השפות שלכם וללמוד שפות עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורת נוחה בין המורה לתלמיד.


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn