fbpx

רילוקיישן ולימוד שפה שנייה

מאת צוות לינגולרן, בית ספר ללימודי שפות עם מורים פרטיים באינטרנט

אחת התופעות המוכרות ביותר בעולם העבודה הגלובאלי היא הרילוקיישן (Relocation). משמעותו של רילוקיישן היא מעבר של אדם מסוים למדינה אחרת, בין אם מדובר כחלק מתפקיד בגוף העוסק בתחום כלכלי או מדיני ובין אם מדובר על מעבר של אדם לחברה אחרת הנמצאת במדינה זרה כדי להתחיל לעבוד במסגרת משרה נחשקת. ישנם לא מעט סוגי תפקידים ותחומי עיסוק שונים שיוצרים את הקרקע למעברים הללו, בין אם מדובר על השירות הדיפלומטי מטעם המדינה, חברות הי טק, אנשי ביטחון, מומחים מתחום המדעים, רפואה ועוד. בכל אחת מן האפשרויות הללו ועוד רבות אחרות, תהליך הרילוקיישן יוצר מצב שבו האדם נדרש להכיר את השפה המדוברת במדינת היעד. כיוון שלא ניתן באמת לדבר עברית בכל מקום בעולם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עבודה שדורשת התנהלות וורבלית שוטפת מול בעלי תפקידים שונים, גם בסביבה התעסוקתית וגם בסביבה התרבותית השלטת, הדרישה הבסיסית היא להכיר את השפה במדינת היעד ברמה של שפה שנייה.

Relocation

 

החשיבות של לימודי שפת היעד כשפה שניה כבר בארץ

כאמור, בטרם עוזבים את ישראל לטובת רילוקיישן, חשוב מאוד ללמוד את שפת היעד בצורה המקיפה והיסודית ביותר. לרוב מדובר על מדינות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ומדינות אירופה הדוברות אנגלית. בנוסף, ישנן מדינות בהן השפה היא גם צרפתית וגרמנית כמו גרמניה, צרפת, אוסטריה, בלגיה ועוד. כמובן ששפות כמו סינית ויפנית במדינות היעד שלהן חשובות מאוד במאה ה-21. החשיבות של לימודי שפה כבר בארץ היא גדולה למדי ולו משום שלרוב ההגעה אל מדינת היעד לא תמיד מלווה בתקופת חסד שבה מאפשרים ללמוד את השפה, אלא המעבר עצמו הוא מהיר וכל כניסה לתפקיד צריכה להיות מאוד ברורה ומיידית. אם מגיעים לאחר המעבר, אל מקום העבודה ולא מכירים היטב את השפה, יכולות להיווצר לא מעט בעיות בתקשורת – מה שלבטח ייצור מצב של חוסר אפקטיביות.

 

מהם היתרונות בלימוד שפה באינטרנט עם מורה פרטי?

לימודי שפה הם המפתח לעבודה בכל מקום. אי אפשר באמת להסתובב בעולם ולדבר רק עברית ואפילו האנגלית הנלמדת בבתי הספר אינה מספיקה, אלא צריך להשקיע יותר והשאלה היא כיצד ניתן להשקיע. אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד שפה שנייה היא באמצעות האינטרנט. למה?

– באמצעות האינטרנט ניתן ללמוד בתנאים הנוחים ביותר.

– האינטרנט מאפשר להתמודד עם כמות גדולה של חומר בזמן נתון והכל נמצא אונליין.

– הכיתה הוירטואלית מאפשרת למורה ולתלמיד ללמוד בצורה אישית לפי הקצב של התלמיד.

לימודי שפות אונליין לא מחייבים את התלמידים להגיע לכיתה פיזית, אלא אפשר ללמוד מכל מחשב או טאבלט וכמובן שהיתרון הגדול ביותר הוא שגם כאשר מתחילים ללמוד את השפה השנייה עוד בטרם עוברים למדינת היעד, אפשר להמשיך וללמוד גם לאחר המעבר ותוך כדי. לימוד שפות עם מורה באינטרנט מאפשרים לכל תלמיד לקבל את הליווי המקצועי ביותר לאורך זמן.

 

לינגו - ללמוד שפות באינטרנט

להיות חלק מתרבות השפה השנייה

השפה, כידוע, היא חלק בלתי נפרד מן התרבות. כך אנו מרגישים כדוברי עברית וכך אנו רואים גם את תרבויות העולם האחרות והקישור בין התרבות ובין השפה המקומית היא כמעט מיידי ואינסטינקטיבי. לכן, החשיבות של לימוד והפנמת השפה השנייה לפני רילוקיישן היא לא רק בידיעה של מילים, משפטים ותחביר, אלא גם להבין את המשמעות התרבותית של השפה. רילוקיישן לאיטליה אינו כמו רילוקיישן לארצות הברית ועל אחת כמה וכמה למדינות אסייתיות כמו יפן או סינגפור. לכן, האפשרות של לימוד שפות עם מורה באינטרנט הוא תהליך של לימוד שפה הכולל גם את לימוד תרבות היעד. הבחירה ללמוד שפה אונליין היא הבחירה המתוחכמת והיעילה של העידן המודרני, בתקופה שבה מידע רב אודות שפות זרות מצוי בשפע באינטרנט וזמין בכל עת ובתקופה שבה הטכנולוגיה מאפשרת את הוראת השפות השונות באמצעות המורים, בהתאם לקצב התלמידים.

 

רילוקיישן עם המורה האידיאלי לשפה

המעבר למדינה אחרת הוא מאוד מרגש וחדש למרבית האנשים, בשל העזיבה של ישראל לטובת מדינה אחרת מסיבות של עבודה או לימודים והרצון לעשות משהו אחר ומגוון בחיים. מצד אחד זוהי תופעה שקיימת כבר שנים רבות ברחבי העולם ומצד שני, מדובר עדיין במצב אישי או משפחתי שכל אחד ואחת צריכים להתמודד עימו בדרך הטובה ביותר. אם כבר רוצים לעבור למדינה אחרת בהרגשה טובה יותר, עם ביטחון עצמי גדול ומבוסס בידיעת השפה, חשוב לבחור במורים המקצועיים ביותר.

לינגולרן מתמחה בלימוד שפות באינטרנט ומציעה את המורים האיכותיים ביותר למגוון שפות ורמות לימוד. בעזרת לינגולרן תוכלו להתכונן מראש למעבר ולרכוש מראש את מיומנויות השפה והתרבות הנחוצים לכם כל כך להשלמת תהליך הרילוקיישן בהצלחה ובקלות. לינגולרן מאפשרת לכם ללמוד שפה שנייה בדרך המקצועית, הנוחה והמהנה ביותר האפשרית!

צרו קשר כבר היום עם אחת מיועצות השפה של לינגולרן על מנת להתאים עבורכם את הקורס המתאים ביותר עבורכם ועבור הצרכים האישיים שלכם.

 

לינגו - ללמוד שפות באינטרנט

למאמרים נוספים למתעניינים בלימודי שפות בלינגולרן אנא בקרו בעמוד המיוחד באתר שלנו בנושא מאמרים כלליים בנושא לימוד שפות ועיינו במגוון המאמרים, כמו:

  1. האם לימוד שפות אונליין מתאים לי?
  2. שיטת לינגולרן ללימוד שפה
  3. מיהו מורה טוב ללימוד שפות


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn