ראיון אישי עם מנהלת משאבי אנוש בחברת “פנאיה”

panaya-logo

להלן סיכומה של שיחת ראיון שערכנו עם דקלה אדליס, מנהלת משאבי אנוש בחברת “פנאיה” המתגוררת במכמורת, בעקבות סיומו של קורס עברית בלינגולרן לעובדי חברתה:

מדוע החלטתם להשקיע משאבים בלימוד עברית לעובדיכם?

חברת “פנאיה” עובדת בעיקר עם לקוחות בינלאומיים. בהתאם לכך, מרבית העובדים בחברה עוסקים במכירות, וכ-70 אחוז הם עולים חדשים הגרים בארץ.
היה לנו ברור שידיעת השפה העברית נחוצה וחשובה עבורם, ועל-כן ראינו לנכון להשקיע בלימודי העברית כחלק מהשקעתנו ברווחת העובדים.

כיצד שמעתם על לינגולרן?

בדקנו מספר אפשרויות דרך האינטרנט, מצאנו את לינגולרן והחלטנו לברר פרטים נוספים.
אישמעאל, המנהל איתו הייתי בקשר, היה מקסים, ובעקבות השיחה עמו הגעתי למסקנה שהשילוב בין הגמישות המרבית לבין העלויות הנוחות הינו אידיאלי מבחינתנו.
במקור תכננו ללמוד בכתה ולא באינטרנט, אך ברגע שהבנתי במה מדובר החלטתי שזו האופציה המתאימה ביותר.

הצטרפו כבר עכשיו לרשימת לקוחותינו העסקיים המרוצים וצרו עמנו קשר לתיאום שיעור הדגמה בחינם!

מה הפך אותה למתאימה כל-כך?

העובדים שלנו נמצאים במשרד בשעות שונות ולכל אחד העדפות וצרכים שונים, ולכן הלימודים באינטרנט היו עבורנו פתרון אידיאלי.

מה היו הציפיות שלכם מקורס העברית?

קיווינו שהקורס יהיה מובנה בצורה ברורה, על-סמך הרקע המקצועי והאישי של התלמידים, וכי ייערך תיאום ציפיות לגבי יעדי הקורס.
ברמת היחס ושירות הלקוחות, היה חשוב לנו שההתנהלות תהיה גמישה וקשובה לצרכינו, כך שבמידה ודברים מסוימים לא יעבדו יהיה ניתן לשנותם תוך כדי התהליך ולהתאימם לקהל היעד.

ממה חששתם?

כיוון ששיטת העבודה של “פנאיה” מתבססת על מודל עבודה מרחוק גם כן, הלימודים דרך האינטרנט לא הרתיעו אותנו. נהפוך הוא, החיבור לעקרונות של החברה דיבר אלינו מאוד, ולכן הרעיון גם התקבל בקלות.
מנגד, לא הייתה לי היכרות מוקדמת עם לינגולרן, כך שחשוב היה לי לקבל המלצות. בסופו של דבר, התנאים והמחיר האטרקטיבי הם אלו שהובילו אותי לקחת את הסיכון.

אילו פידבקים קיבלת מהעובדים? האם הרגישו שרמתם השתפרה?

עובדי החברה שסיימו את הקורס נהנו מאוד והרגישו שרמתם השתפרה.
הם התרשמו מהמורה והרבו להרעיף שבחים על הקשב ותשומת הלב שלו, שהינם חשובים מאוד במדיום זה. הלימודים דרך האינטרנט היו עבורם מאוד נוחים ונגישים.

מה הייתה התרשמותך משירות הלקוחות של לינגולרן? הרגשת שהם קשובים לבקשותייך ומגלים גמישות?

הרושם היה מעולה!
קיבלתי שירות מצוין. כל בקשה או רצון שהיו לי, צורך בשינוי מסוים או בקבלת פידבק – זכו לקשב מלא ולפתרון.
גם בתחילת התהליך כשהיו ביטולים ושינויים במבנה של הקבוצות, התגובות לכך היו מהירות ויעילות.
דברים נעשו בצורה ישירה וטובה מול התלמידים, ללא צורך במעורבות מצידי.
בהמשך, בשלב בו היה צריך לחלק את הקבוצות לרמות, קיבלתי את כל הכלים על-מנת להפוך את התהליך לקל יותר.
באופן כללי, זמינות שירות הלקוחות הייתה גבוהה מאוד, כך שכל בקשה שלי זכתה למענה מהיר, ותמיד נמצאו עבורי פתרונות.

אם הייתה פונה אלייך מנהלת משאבי אנוש בחברה אחרת, האם היית ממליצה לה לשתף עמנו פעולה?

בהחלט הייתי ממליצה על מדיום הלימוד דרך האינטרנט, אשר מהווה פתרון מצוין. הייתי מסבה את תשומת ליבה לקשיים שבלימוד קבוצתי וחלוקתן לרמות בפרט.
בשורה התחתונה, אין ספק שבכל מקרה בו אצטרך קורס נוסף, אבחר בלינגולרן.


לינגולרן הינו בית ספר מקוון ללימודי שפות המציע לחברות קורסי שפות בהנחיית מורים דוברי שפת אם לכל הרמות והצרכים. השיעורים נערכים באופן חי בכיתה וירטואלית מתקדמת, המאפשרת תקשורת בזמן אמת בין המורה והתלמיד, וכוללים חומרי לימוד איכותיים וברורים.

הצטרפו כבר עכשיו לרשימת לקוחותינו העסקיים המרוצים וצרו עמנו קשר לתיאום שיעור הדגמה בחינם!



*שדות חובה

צרו קשר עם Lingolearn