fbpx

משיכת פיקדון חיילים משוחררים באינטרנט

עומדים לסיים שירות צבאי? נמצאים באמצע השירות וכבר סופרים את הימים עד שתשתחררו? אם כן, בטח כבר חשבתם לא פעם על מימוש הפקדון האישי. סכום הכסף הזה שיעמוד לרשותכם 14 יום לאחר השחרור יכול לעזור בדיור, בהקמת עסק, בשיעורי נהיגה, בתחילת הנישואין, עם הכשרה מקצועית או עם לימודים. אם אתם רוצים להתחיל את החיים האזרחיים שלכם ברגל ימין, שווה לכם ללמוד על משיכת פיקדון חיילים משוחררים ואיך לנצל את זה בצורה הכי טובה.

now3 lang

לימודי אנגלית לחיילים משוחררים

קודם כל, חשוב לדעת שאם אתם רוצים להתחיל ללמוד אחרי שהשתחררתם מהצבא, כספי הפיקדון לא מוגבלים אך ורק ללימודים באוניברסיטה או מכללה. למעשה, הרבה חיילים משוחררים בוחרים להתחיל לימודי אנגלית על חשבון הפיקדון, שכן השפה תעזור להם אחר כך בלימודים אקדמאים. אם, לדוגמא, לא ממש הצטיינתם באנגלית בתיכון, אבל אתם רוצים להשיג פטור במבחן האמיר כדי לא לבזבז זמן מיותר בתואר, לימודי אנגלית יכולים לעזור בזה.

בנוסף, לימודי אנגלית לחיילים משוחררים יבטיחו לכם עתיד מקצועי טוב יותר (כי אין חברה היום שלא מחפשת אנגלית ברמה גבוהה), ואפילו יעזרו לכם להסתדר בטיול של אחרי הצבא, אם אתם מתכננים אחד. ולימודי שפה על חשבון הפיקדון לא מוגבלים רק לאנגלית! אפשר אפילו ללמוד ערבית ספרותית עם כספי הפקדון. אז איך תוכלו לקבל את כספי הפקדון בצורה הכי פשוטה ומהירה?

צפו בסירטון לדוגמא מתוך שיעור אנגלית בלינגולרן:

מימוש פיקדון חיילים משוחררים באופן מקוון – נוהל חדש

משרד הביטחון החליט לעשות כמה שינויים בדרך בה חיילים יקבלו את הכסף לאחר השחרור. החל מ-2020, מימוש הפיקדון האישי למטרות לימודים יתבצע באתר האינטרנט של האגף והקרן לחיילים משוחררים, מה שאמור לקצר תהליכים. השינוי נעשה גם על מנת להקל עליכם ועל מוסדות הלימוד – לחסוך ניירת מיותרת וכאב ראש מיותר.

איך מבצעים משיכת פיקדון חיילים משוחררים באינטרנט?

לפי ההנחיות החדשות, הדרך למימוש פיקדון חיילים משוחררים באופן מקוון מאוד פשוטה. גולשים ל”איזור האישי” באתר, ומכניסים את הפרטים שקיבלתם מהמכללה, אוניברסיטה או מוסד הלימודים אליו נרשמתם. אפשר להזין את הפרטים עם:

  1. שובר ידני – אותו תצטרכו להעתיק ולסרוק באופן ידני.
  2. שובר דיגיטלי – במידה ומוסד הלימודים הזין את השובר עבורכם, הוא כבר יהיה במערכת.
  3. שובר עם QR – שבו תסרקו את הקוד וכך יוזנו כל הנתונים.

כמה זמן לוקח לאשר את הפיקדון?

זה החלק הכי טוב בכל התהליך. בגלל שכל תהליך מימוש הפיקדון האישי ממוחשב, משרד הביטחון יקבל את הנתונים, יאמת ויאשר הכל תוך 48 שעות בלבד. תדעו שהפיקדון אושר עם הודעת טקסט לטלפון שלכם, שתציין את הסכום שקיבלתם ולאיזה מוסד הוא הועבר. אז אם, נגיד, החלטתם ללכת ללימודי שפה על חשבון הפיקדון, תקבלו מסרון שבית הספר ללימודי השפה קיבל את הכסף. ברגע שמוסד הלימודים קיבל את הכסף, אפשר להתחיל ללמוד!

אם מדובר על מקרה בו אתם צריכים לקבל החזר על שכר לימוד שכבר שילמתם, תקבלו המחאה בנקאית, איתה תצטרכו ללכת לאחד מסניפי הבנק המורשים. אחרי שהבנק יאשר לכם את ההחזר, יתרת הפיקדון שלכם תתעדכן בבמערכות האגף והקרן.

כמו שציינו, כל השינויים האלה יהיו בתוקף רק מתחילת 2020, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לחכות עד אז כדי להתחיל לימודי שפה על חשבון הפיקדון עם לינגולרן. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, ונחזור אליכם עם כל הפרטים שיסבירו לכם איך אפשר להתחיל ללמוד איתנו, עם מורה פרטי אונליין, בכיתה וירטואלית מתקדמת!

לקריאה נוספת

טיפים להבנת שפה זרה – איך להבין מקומיים – זה שלמדתם אוצר מילים וחרשתם על דקדוק לא אומר שתצליחו להבין את המקומיים. למדו את כל הטיפים שיעזרו לכם.

איך ליצור שגרה ללמידת שפה זרה? – אם תשלבו את לימודי השפה הזרה בחיי היום יום שלכם, התרגול לא ירגיש כמו מטלה בלתי אפשרית. הנה כל הטיפים


לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס שפות למתחילים, או לשפר את מיומנויות השפות שלכם וללמוד שפות עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורת נוחה בין המורה לתלמיד.


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn