fbpx

מדוע תמצאו את מיטב המורים לשפות בלינגולרן?

מאת צוות לינגולרן – בית הספר ללימודי שפות באינטרנט

קווים לדמותם של מורים טובים לשפות 

כל מי שלמד שפה בעבר יודע שיש חשיבות עצומה לדמות המורה. מורה טוב יכול להיות ההבדל בין הצלחה ברכישת השפה לבין כישלון ותחושת אכזבה. מורה טוב הוא לא רק מורה שמכיר את השפה על בוריה ומיומן בהעברת הידע שלו לתלמידיו באופן שיטתי ואפקטיבי; מורה טוב נוקט גישה הוליסטית, ומצופה ממנו להיות רגיש לכל הגורמים האישיים והסביבתיים שעשויים להשפיע על תהליך הלמידה. למשל, אם לתלמיד מסוים יש בעיית בטחון עצמי, המורה חייב לקחת את זה בחשבון במהלך הלימודים ולעודד ברגישות ובהתמדה את התלמיד לצאת מ”אזור הנוחות התקשורתית” שלו ולהשתמש בשפה בצורה יותר אקטיבית. אותו מורה גם ייתן לתלמידיו כלים להתמודדות עם חוסר וודאות לשונית וידגיש שמטעויות אנחנו לומדים הכי הרבה. 
כמו כן, אם התלמיד מתגורר או עובד בסביבה שיש בה דוברים של שפת היעד, על המורה לעודד את התלמיד למצוא הזדמנויות לנצל סביבה זו להשלמת והעצמת תהליך הלמידה. במקרים רבים, אפשר לעשות בשיעורים סימולציות של סיטואציות אמתיות מהחיים, על מנת לתרגל ‘על יבש’ בכיתה, לפני שמנסים ליישם את המיומנויות שנרכשו ב’שטח’.

מורים לשפות

תהליך מיון, קבלה והכשרת מורים לשפות בלינגולרן

המורים שלנו עוברים תהליך אבחון ומיון שבסופו לא רק שאנחנו יודעים מי המורים בעלי הרמה המקצועית והניסיון הנדרשים, אנחנו גם יודעים את אילו תלמידים מתאים המורה הספציפי ללמד. תהליך זה מבוסס על הנחת מוצא שלכל תלמיד יש צרכים שונים ולכן לא כל מורה מסוגל ללמד כל תלמיד, תהיה רמתו המקצועיות והאנושית גבוהה ככל שתהיה. כלומר, כשאנחנו מצמידים מורה לתלמיד חדש, אנחנו לא רק בוחרים מורה טוב, אלא מורה שהכי מתאים לאופי של התלמיד, רמתו, צרכיו, מטרותיו האישיות ועוד קריטריונים כגון אלה. 
בנוסף לתהליך המיונים, שמהווה סינון ראשוני חשוב, אנו מכשירים את המורים שלנו בכל ההיבטים הטכניים והפדגוגיים הנדרשים והם נתמכים ע”י צוות ייעוץ אדמיניסטרטיבי ופדגוגי שמפקח על פעילותם.

מה מבטיח לי שאני אקבל את המורה הכי טוב בשבילי?

מזה ארבע שנים, נמנה לינגולרן עם בתי הספר המובילים ופורצי הדרך בארץ בתחום לימודי השפות אונליין בישראל. אנחנו מייחסים חשיבות עליונה לגיוס המורים הטובים ביותר והצמדת התלמידים שלנו למורים המתאימים ביותר עבורם. 
ללינגולרן יתרון משמעותי על-פני בתי הספר האחרים הודות למספר גורמים מבניים:

  • הפעילות שלנו נעשית אך ורק בתחום האונליין ולכן אנחנו לא מוגבלים לאזור גיוס ספציפי. ייתכן שהמורה המתאים ביותר עבור תלמיד שגר ברמת גן, נמצא דווקא ברמת הגולן, בבאר שבע, או אולי אפילו בניו-יורק או לונדון. נטרול המחסום הגיאוגרפי מאפשר לנו להגיע לרזולוציית הצמדה גבוהה לאין שיעור ביחס למתחרים.
  • אנו מייחסים חשיבות רבה למשובים שניתנים על-ידי תלמידינו. הדבר מבטיח כי מורים מצליחים יקבלו תלמידים נוספים, אשר ייהנו גם הם מחוויית למידה נוחה, מהנה ואיכותית. במקביל, מסייעים המשובים בזיהוי מורים שאינם מתאימים ושומרים בכך על סטנדרט ההוראה הבלתי מתפשר שאנו מציבים לעצמנו. 
  • התחלת ללמוד עם מורה ואתה לא מרגיש שיש ביניכם את הכימיה הנכונה או ששיטת ההוראה שלו לא תואמת את ציפיותיך? היצע המורים הגדול שלנו יאפשר לנו להחליף לך מורה תוך זמן קצר ולשביעות רצונך. גם מנגנון זה מבטיח שרק המורים הטובים ביותר ימשיכו ללמד בלינגולרן לאורך זמן.

מורים לשפות


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn