fbpx

לימוד ערבית מדוברת באינטרנט למתקדמים

מאת דור ויטלין, מורה לערבית בלינגולרן

קורס ערבית מדוברת למתקדמים בלינגולרן הינו קורס המשך לתלמידים שעברו את רמת הביניים. ברמת לימודי ערבית באינטרנט למתקדמים אנו שמים דגש על פיתוח שיח מעמיק ומקיף בערבית בתחומי חיים שונים, מיומנויות בערבית עסקית וכד’.

במהלך השיעורים נקרא כתבות בערבית ונצפה בסרטוני וידאו שעלו לאינטרנט בסמוך למועד השיעור, נפענח את הנאמר בהם, נגיב, נדון, נחשוב ונסיק – והכל בערבית! אף לא מילה אחת בעברית!

לימוד ערבית מדוברת באינטרנט למתחילים

כיצד מתבצעים לימודי ערבית מדוברת באינטרנט למתקדמים?

לינגולרן שפות ברשת מציעה שיטת לימוד ערבית באינטרנט הנקראת “שיטת התעתיק”, והיא מאפשרת לכל תלמיד לקרוא ולדבר בערבית כבר מהשיעור הראשון. איך זה עובד? פשוט מאוד. הקורס כולו מועבר ע”י שימוש באותיות עבריות כדי לייצג מילים בערבית. לדוגמא, וַקַף = עמד (בערבית). כל מילה חדשה שהמורה אומר בשיעור, נכתבת על גבי הלוח הוירטואלי, והתלמיד יכול לראות אותה בזמן אמת על מסך המחשב שלו.
בסוף כל שיעור ייתן לכם המורה שיעורי בית, דרכם תפתחו את היכולת להתנסח בערבית מדוברת בצורה נכונה וברמה גבוהה.
בסוף כל שיעור תקבלו את המצגת שנלמדה, ביחד עם כל ההערות והטיפים של המורה אליכם למייל! כך, תוכלו לחזור על החומר בין שיעור לשיעור ולשפר את הרמה שלכם בערבית מדוברת.
*בקורס זה ניתן לשלב לימוד של האותיות בערבית כחלק מתוכנית הלימוד – פיתוח מיומנות הקריאה בערבית הוא תוספת משמעותית שמגדילה את יכולותיו של התלמיד להתמודד עם השפה.

צפו בוידאו להמחשה מתוך שיעור ערבית מדוברת בלינגולרן:

לפרטים נוספים אודות לימוד ערבית באינטרנט

לחצו כאן כדי לחזור לדף מסלולי לימוד ערבית מדוברת

לימודי ערבית מדוברת באינטרנט – קורסים נוספים:

לימוד ערבית מדוברת למתחילים

לימוד ערבית מדוברת לרמת ביניים

לימוד ערבית מדוברת באינטרנט למתחילים


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn