fbpx

לימוד ערבית מדוברת באינטרנט למתחילים

מאת דור ויטלין, מורה לערבית בלינגולרן

לימוד ערבית מדוברת למתחילים – מבנה ומטרות

קורס ערבית מדוברת למתחילים בלינגולרן מקנה את היכולת הבסיסית להבין ולדבר בערבית. הקורס כולל 20 מערכי שיעור ומתמקד בלהג הפלסטיני. כל שיעור מורכב מלימוד של כלים בתחום הפועל, שם העצם, הזמנים, הגופים והתחביר, לצד היכרות עם דיאלוגים, פתגמים, ברכות, סיפורים, שירים ואפילו בדיחות בערבית מדוברת, שיאפשרו לכם לספוג את התרבות הערבית דרך השפה. הלימוד מתבצע בכיתה וירטואלית, פעם בשבוע, בשעה הנוחה לתלמיד.

ברמת מתחילים אנו שמים דגש על לימוד של אוצר מילים רב בתחומים שונים (קרוב ל-1,000 מילים חדשות בערבית), ועל האופן שבו תוכלו להשתמש במילים אלו בסיטואציות שונות בחיי היומיום, כמו שיחות טלפון, נסיעות לחו”ל, מסעדות, קניות וכו’. בנוסף, במהלך הקורס תיחשפו לכתבות חדשותיות בערבית, ותקבלו כלים שיאפשרו לכם להבין חדשות בערבית ברמה בסיסית.

לימוד ערבית מדוברת באינטרנט למתחילים

שיטת לימוד ערבית מדוברת למתחילים

שיטת לימוד הערבית בלינגולרן נקראת “שיטת התעתיק”, והיא מאפשרת לכל תלמיד לקרוא ולדבר בערבית כבר מהשיעור הראשון. איך זה עובד? פשוט מאוד. הקורס כולו מועבר ע”י שימוש באותיות עבריות כדי לייצג מילים בערבית. לדוגמא, וַקַף = עמד (בערבית). כל מילה חדשה שהמורה אומר בשיעור, נכתבת על גבי הלוח הוירטואלי, והתלמיד יכול לראות אותה בזמן אמת על מסך המחשב שלו.
בסוף כל שיעור ייתן לכם המורה שיעורי בית, דרכם תפתחו את היכולת להתנסח בערבית מדוברת בצורה נכונה, החל ממשפטים קצרים ועד לפסקאות שלמות וארוכות.
בסוף כל שיעור תקבלו את המצגת שנלמדה, ביחד עם כל ההערות והטיפים של המורה אליכם למייל! כך, תוכלו לחזור על החומר בין שיעור לשיעור ולשפר את הרמה שלכם בערבית מדוברת.

בסרטון הבא תוכלו לראות שיעור ערבית מדוברת בלינגולרן:

למידע מפורט אודות לימוד ערבית באינטרנט

לחזרה לדף מסלולי לימוד ערבית מדוברת

קורסים מתקדמים בתחום לימודי ערבית מדוברת באינטרנט:
לימוד ערבית מדוברת לרמת ביניים
לימוד ערבית מדוברת למתקדמים

לימוד ערבית מדוברת באינטרנט למתחילים


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn