fbpx

עברית לעולים חדשים ועברית לעולים ותיקים

מרגישים שקשה לכם או לאחד מקרוביכם להשתלב בשוק העבודה בגלל רמת עברית נמוכה?

נמאס לכם שהרבה פעמים לא מבינים אתכם, שצריך לתרגם כל מה שהוא לא פשוט?

שיפור מיומנויות בעברית כדרך לקידום בקריירה

לאזרחי ישראל שאינם דוברי עברית ברמת שפת אם, השליטה הלקויה בשפה עשויה לשמש מכשול רציני בבואם לחפש תעסוקה חדשה או בבואם לבקש קידום במקום עבודה נוכחי. הקורס עברית שלנו למתקדמים נועד לתת מענה לתלמידים עם צרכים כגון אלה. קורס זה מתמקד במיומנויות של קריאה, כתיבה ושיחה בעברית מודרנית.

תוכניות ללימוד שפות בלינגולרן

צפו בהסבר על ניקוד מתוך שיעור עברית בלינגולרן

הביטוי “עברית שפה קשה” הוא נכון, עברית נחשבת כשפה מאתגרת ללימוד, וחלק מהעולים החדשים לא מצליחים לשלוט בעברית ברמה גבוהה ומוותרים מראש.

בלינגו, אנו מציעים קורסים ושיעורים פרטיים ללימוד עברית , מהבית באינטרנט עם מורה שיקדיש את זמנו לשפר את העברית שלכם, ולטפל באופן פרטני בנושאים בהם אתם חלשים.

השיעורים מלווים בחומרי לימוד מצוינים וכל מה שצריך זה מיקרופון, אוזניות, ורצון לשפר את העברית, ותוכלו להתחיל.

“אולפן א'” ו “אולפן ב'” יכולים לתת בסיס, אך עם התוכנית המובנית של לינגו, ותשומת הלב האישית שניתנת לכל תלמיד, ההתקדמות שלכם בעברית היא מובטחת.

אנו ממליצים לא לחכות עוד, ולמצוא דרך שתאפשר לכם להשתלב באופן טוב יותר בחברה הישראלית, ובשוק העבודה הישראלי.

השקעה בקורס של עברית לעולים חדשים תאפשר לכם להרחיב את מעגל החברים שלכם, ולהיות עצמאיים ותלויים רק בעצמכם, היא תמנע אי הבנות מתסכלות, וגם תשתלם כספית בטווח הבינוני עקב קידום בעבודה והבנה טובה יותר של נושאים כספיים הדורשים עברית ברמה גבוהה.

למידה באינטרנט בקבוצה או עם מורה היא גמישה מבחינת לוח הזמנים שתבחרו, לא מצריכה בזבוז זמן על נסיעות, ומאפשרת ללמוד באווירה רגועה וללא מבוכה, מול מורה שיקדיש לכם את מירב המשאבים.

אז שיהיה בהצלחה!

לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס עברית למתחילים, או לשפר את מיומנויות העברית שלכם וללמוד עברית עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת.

תוכניות ללימוד שפות בלינגולרן


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn