fbpx

לימוד עברית לערבים בישראל

השפה העברית היא המפתח להשתלבות מלאה בחברה ובכלכלה בישראל

בואו נדבר “דוגרי”, לא קל לערבים בישראל למצוא עבודה שמתאימה לכישוריהם ולהכשרתם המקצועית. כולם יודעים שאם ערבי ויהודי בעלי נתונים מקצועיים דומים, מתמודדים על אותו תפקיד, ברוב המקרים היהודי יקבל את התפקיד. ערבים ישראלים רבים מתלוננים על הפליה ודעות קדומות בשוק העבודה הישראלי ושהדבר הזה דוחק אותם לתפקידים זוטרים ונחשקים פחות, שלעתים יש בהם יתרון מובהק לדוברי ערבית (כמו נציג מכירות לחברה הערבית, מתרגמים וכו’), אבל שמצד שני לא מאפשרים מיצוי מקצועי מלא ועוצרים אותם מלהתקדם לתפקידים מעניינים ומתגמלים באמת.

עם זאת, חשוב לציין שיש בכל זאת לפחות סיבה אובייקטיבית אחת, שמשפיעה על סיכוייו של ערבי להתקבל למקום עבודה נחשק, או לחילופין להתקדם במקום העבודה. רוב ערביי ישראל, מדברים עברית היטב ומצליחים לתקשר באופן מספק בחיי היומיום ואפילו באקדמיה, אבל בשוק העבודה הישראלי רמה זו לא תמיד מספקת. זה אמנם מתסכל, אך שימוש לקוי בשפה העברית הנו מחסום רב משמעות, שרבים נוטים לזלזל בחשיבותו או להתעלם ממנו לחלוטין. חברות ישראליות דורשות עברית ברמה הגבוהה ביותר, 95% של ידיעת עברית זה לא מספיק, דווקא ה 5% החסרים גורמים לאי הבנות ולירידה בתפוקה שלכם כעובדים, ועל זה בדיוק צריך לעבוד.

 

More Information Banner Edited 7

צפו בסירטון לדוגמא מתוך שיעור עברית בלינגולרן:

יש לפחות ארבעה טיעונים שמושמעים ושמסבירים כביכול מדוע רבים מערביי ישראל אינם משקיעים משאבים בלימוד תהליכי ומסודר של עברית, לאחר הלימודים הפורמאליים בביה”ס ובאוניברסיטה או במכללה:

  1. הגורם לחוסר הקידום שלי הוא הפליה מכוונת ולא קושי עם השפה העברית

  2. “העברית שלי טובה” (=הדחקה)

  3. “לטעויות קטנות פה ושם אין משמעות” (=התעלמות)

  4. “זה מאוחר מדיי ללמוד עברית עכשיו. צריך להסתפק במה שיש. ללמוד עברית בגיל שלי זה יהיה פשוט קשה מדיי.”

שימוש יומיומי בעברית לא מבטיח שימוש נכון בעברית. כדי להגיע לרמה גבוהה, צריך מורה!

 ובכן לא צריך להסתפק במה שיש! אדרבה, לערביי ישראל יש בסיס מעולה בעברית והמעבר מעברית “כמעט טובה”, לעברית מעולה, הוא מעבר קל יותר ממה שרבים חושבים. מי שחושב ששימוש יומיומי בעברית מספיק, טועה. הנה מה שצריך כדי לרכוש רמת עברית גבוהה שתבטיח לכם שיפור מבחינת מעמדכם בשוק העבודה בישראל ואפשרות לחיזוק הקשרים שלכם עם החברה היהודית בישראל

  • מורה מנוסה דובר עברית שפת אם

  • מסגרת של שיעורים במועדים קבועים ובתדירות קבועה

  • חומרי לימוד מעולים

  • מוטיבציה גבוהה ויכולת להתמיד

אחרי יום עבודה ארוך, אין לי זמן לנסוע למרכז ללימוד עברית

לאנשים רבים ובמיוחד למי שגר בכפרים ועיירות מרוחקות מהמרכז, אין את היכולת להגיע למורים טובים לעברית. רבים מסתפקים במורים שאינם דוברי עברית שפת אם ואין טעות גדולה מזו.

לימודי עברית עם מורים דוברי עברית שפת אם, מהבית דרך המחשב שלך

עם לינגולרן תוכלו ללמוד עברית עם מורה מנוסה, דובר עברית שפת אם, בכיתה וירטואלית מתקדמת ועם חומרים מעולים וכל זה בלי צורך לצאת מהבית. זהו פתרון מושלם שעונה הן על הצורך במורה דובר עברית שפת אם והן על אילוץ המרחק והזמן. הכיתה הוירטואלית המתקדמת שלנו מספקת את כל היתרונות של כיתה רגילה, ביחד עם הנוחות של הישיבה שלכם מול המחשב הפרטי בתוך הבית.

זה הזמן לקחת את העתיד שלכם בידיים ולהשקיע מאמצים רציניים בשיפור העברית. אין יותר תירוצים!

לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס עברית למתחילים, או לשפר את מיומנויות העברית שלכם וללמוד עברית עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת.

More Information Banner Edited 7


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn