fbpx

אוצר מילים בעברית בנושא תחביבים ופנאי

 

החיים שלנו מורכבים מכל מני חלקים. אנחנו ישנים, אנחנו אוכלים, אנחנו הולכים כל יום לעבודה ומבלים זמן עם משפחה וחברים. כשאנחנו לא עסוקים עם כל הדברים האלה, נותר לנו זמן פנוי, בו אנשים אוהבים להשקיע בתחביבים ופעילויות שונות שגורמות להם אושר ומוסיפות עניין לחיים. התחביבים והפעילויות האלה הם מה שמוסיפים לנו נושאים לשיחה עם חברים, עוזרים לנו למצוא מעגלי חברים חדשים, להעשיר את הידע בתחומים שונים, ובאופן כללי עוזרים לצאת מהשגרה.

 

תוכניות ללימוד שפות בלינגולרן

הרבה פעמים מילות פנאי יהיו נושא לשיחה, אחרי שסיימנו לדבר על איך בעבודה ועם המשפחה, ואם אתם בתהליכי לימוד עברית אונליין או לומדים עברית באופן עצמאי, לדעת איך רושמים בעברית מילות פנאי ואיך מרכיבים משפטים בעברית בנושא התחביבים שלכם רק יעשיר את השיחות שלכם. כמובן שיש הרבה מילים בעברית שאפשר ללמוד כדי לנהל שיחות מעמיקות על תחביבים מסויימים, למשל מילים בעברית נושא מוזיקה או מילים בעברית בנושא טכנולוגיה, אך פה בחרנו להתמקד במגוןן תחביבים, כדי שתוכלו על הדרך לגלות תחביבים חדשים!

 

אם אתם עוד לא לוקחים קורס עברית באינטרנט, רצינו לספר לכם בקצרה על לימוד עברית אונליין עם לינגולרן. השיעורים אצלינו מתקיימים בכיתה וירטואלית מתקדמת, עם חומרי לימוד איכותיים שמותאמים לרמה שלכם ולקצב שלכם. המורים שלנו דוברי עברית כשפת אם, וילמדו אתכם איך רושמים בעברית מילים שונות, איך מבטאים מילים בעברית, קריאה והאזנה בעברית וכל מה שצריך כדי לשלוט בשפה. לחצו כאן כדי ליצור קשר.

 

אוצר מילים בעברית בנושא תחביבים ופנאי

 

בִּישּׁוּל

    

הרבה אנשים אוהבים לנסות תַּבְשִׁילִים חדשים ולבשל אותם למשפחה ולחברים. יש כאלה שאוהבים ללמוד לבשל בחוגים, בעזרת ההורים והסבים, או מצפיה בסרטוני יוטיוב. אפשר לבשל מַתְכּוֹנִים שונים לאֲרוּחַת בּוֹקֶר, צָהֳרַיִים או עֶרֶב ואפילו קִינּוּחִים. ויש אנשים שמתמחים באֲפִיָּיה של עוּגוֹת, עוּגִיּוֹת ולְחָמִים.

 

אָומָּנוּת וּמְלָאכָה

יש כל כך הרבה סוגי אומנויות שאפשר ללמוד ולהתמחות בהם. יש אנשים שאוהבים לִתְפּוֹר את הבגדים שלהם בעצמם, או לִרְקוֹם דוגמאות יפות על בגדים קיימים. יש כאלה שסוֹרְגִים סוודרים. יש חוגים לצִיּוּר או פִּיסּוּל באבן, נַגָּרוּת למי שרוצה לבנות רְהִיטִים, חֲרִיטָה על עץ, עִיצּוּב תַּכְשִׁיטִים, צִילּוּם ועוד ועוד.

 

אָמָּנֻיּוֹת הַבָּמָה

למי שאוהב לְהוֹפִיעַ בפני אנשים, יש מבחר גדול של תחביבים שאפשר ללמוד ואז להציג בפני חברים ומשפחה. אפשר ללמוד לְנַגֵּן על כְּלִי נְגִינָה כמו גִּיטָרָה, פְּסַנְתֵּר, תֻּפִּים, כִּנּוֹר ועוד. אפשר ללמוד לַשִּׁיר, לְשַׂחֵק בַּתֵּאַטְרוֹן או מול מַצְלֵמָה ואפשר ללמוד לִרְקוֹד סַלְסָה, ריקוד מוֹדֶרְנִי, בָּלַט ואינספור צורות ריקוד אחרות.

צפו בסירטון לדוגמא מתוך שיעור עברית בלינגולרן:

 

ללכת לאֵרוּעֵי תַּרְבּוּת

אלו שמתביישים להופיע, או שפשוט מעדיפים לצפות ולא להיות בעצמם מול קהל, יכולים ללכת להַצָּגוֹת בַּתֵּיאַטְרוֹן, מוֹפָעִי אוֹפֵּרָה, הוֹפָעוֹת רוֹק, קונצרט של הפִילְהַרְמוֹנִית, הופעות מָחוֹל, מוּזֵיאוֹנִים וְגַלֶּרְיוֹת פֶסְטִיבָלֵי רְחוֹב ועוד.

 

גִּנּוּן

אם יש לכם חָצֵר בבית או בבנין, או גִּינָּה קְהִילָּתִית, אתם יכולים לְשָׁתוּל פְּרָחִים, לְגַדֵּל עֶשְׂבֵי תִּבּוּל, יְרָקוֹת וּפֵירוֹת. זהו תחביב שבו אתם לא רק לומדים הרבה על הטֶבַע, יש גם תוצר סופי שאפשר להשתמש בו. בנוסף, הרבה אנשים אומרים שזה מאוד מרגיע.

 

הִתְעַמְּלוּת וּסְפּוֹרְט

זהו תחביב שטוב לאנשים שרוצים לשמור על כושר ולחיות אוֹרַח חַיִּים בריא. אתם יכולים לעשות התעמלות לבד כמו שְׂחִייָּה בַּבְּרֵיכָה, הֲלִיכָה או רִיצָה בַּפַּארְק והתעמלות בחֲדַר כּוֹשֶׁר. יש גם ספורט בקבוצות כמו כְּדוּרָסֶל, כַּדּוּרֶגֶל, הוֹקִי, טֵנִיס, פִּינְגּ פּוֹנְגּ ועוד. ויש חוגים שאפשר לקחת כדי לתרגל התעמלות ביחד כמו יוֹגָה, פִּילָאטִיס, סְפִּינִינְג – השמיים הם הגבול.

 

עוד פעילויות שאתם יכולים לעשות בשעות הפנאי שלוקחים פחות זמן או מאמץ הם לִרְאוֹת טֵלֵוִיזְיָה, ללכת לקוֹלְנוֹעַ, לקרוא ספרים או לכתוב יומן. וכמובן שאפשר גם ללמוד נושא חדש כדי להעשיר את הידע שלכם, ושפה חדשה גם נכללת בעניין. אם אתם רוצים ללמוד עברית יותר לעומק, כנסו לכאן לקבל את כל הפרטים!  

תוכניות ללימוד שפות בלינגולרן

רוצים להעשיר את הידע שלכם על השפה העברית? קראו גם:

צבעים בעברית –  כתבה המפרטת בהרחבה על הדרך הנכונה לומר מספרים בעברית. 

אוצר מילים בעברית בנושא בעלי מקצוע – בכתבה זו תוכלו ללמוד אוצר מילים בנושא בעלי מקצוע


לינגולרן הנו אתר לימוד עברית באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס עברית למתחילים, או לשפר את מיומנויות העבריתשלכם וללמוד עברית עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורה נוחה בין המורה לתלמיד.


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn