fbpx

לימודי ספרדית לילדים עם מורים פרטיים באינטרנט

בעולם הגלובלי של היום, יש חשיבות עצומה לידיעת שפות. זה נראה מעולה על כל קורות חיים, ויכול לפתוח המון דלתות בעתיד. בנוסף, ידיעת שפות היא מאוד שימושית בטיולים בחו”ל או במקרה של רילוקיישן. אז נכון, אנגלית היא עדיין השפה השימושית ביותר – אם זה בעולם האקדמי או המקצועי – אבל היא כבר לא נחשבת כשפה שניה. כדי להיחשב כ”דוברי שפות” אמיתיים צריך לדעת שפה שלישית. אבל מעבר לטייטל המכובד הזה, למה כדאי לכם להשקיע בקורס לימודי ספרדית לילדים? במיוחד כשהילדים כבר כל כך עמוסים עם הלימודים בבית הספר, וכל מני חוגים אחרים?

לימודי ספרדית לילדים כזמן איכות

סביר להניח שהרוב הפעילויות של ילדיכם מתקיימות בנפרד מכם. אם זה בית הספר, או חוגי ריקוד, ספורט, או אומנויות למיניהם. אתם, ההורים, מבלים את רוב הזמן בהסעות מחוג אחד לשני, ולא מקבלים את זמן האיכות שהייתם רוצים עם ילדיכם. הרשמה לקורס לימודי ספרדית לילדים באינטרנט יכול להיות הפתרון לכך! קודם כל, הלימודים מתקיימים מכל מקום שבו יש אינטרנט (בית, בית ספר, בית קפה), כך שאתם לא צריכים לבזבז זמן יקר על נסיעות. מכיוון שמדוברים בשיעורים פרטיים, אתם יכולים לקבוע אותם בהתאם ללו”ז שלכם ושל ילדיכם. והכי החשוב, אם אתם רוצים, אתם יכולים ללמוד ספרדית איתם ביחד! זוהי שעה אחת בשבוע שאתם מבלים, בלי הסחות דעת, בפעילות שהיא רק שלכם. אחר כך גם תוכלו לתרגל את הדיבור ביחד, מה יכול להיות יותר כיף מזה?

דווקא עכשיו כדאי ללמוד ספרדית

זה ידוע שככל שהילדים צעירים יותר, כך קל להם יותר לקלוט שפה חדשה, אז למה לא לנצל את ההזדמנות הזאת? לימודי ספרדית לילדים באינטרנט יעשירו את עולמם של ילדיכם במגוון דרכים. קודם כל, כפי שכבר ציינו, ידיעת שפה שלישית היא יתרון של ממש לעתיד, בתחום המקצועי. ספרדית היא שפה שמדוברת על ידי 417 מיליון איש ברחבי העולם, והיא שפת הדיבור השלישית בתפוצתה בעולם, אז היא בהחלט הבחירה המעשית ביותר. שלא לדבר על כך שזו שפה יחסית קלה ללמידה, כך שילדיכם יוכלו ללמוד הרבה, בזמן קצר יחסית. למידת השפה הספרדית גם תחשוף את ילדיכם לתרבות שונה ומעניינת, ותפתח את השקפת עולמם. ואם ילדיכם נהנים לראות טלנובלות, תתארו לכם איזו מתנה זו תהיה, להבין את הנעשה על המסך ללא הצורך בתרגום?

לימודי ספרדית לילדים עם מורים באינטרנט – הדרך היעילה והנוחה ללמוד ספרדית

הדרך היעילה ביותר להגיע לרמה גבוהה בקריאה, כתיבה ושיחה בספרדית, היא בליווי של מורה דובר ספרדית כשפת אם, בעזרת חומרי לימוד מובנים ואיכותיים ובסביבה לימודית נוחה וידידותית. בלינגולרן, אנו מציעים לכם פתרון אידיאלי, המשלב בין היתרונות של שיעורים פרטיים, לבין הנוחות והחיסכון של לימודים אונליין – לימוד ספרדית לילדים באינטרנט!

השיעורים מועברים בשידור חי בכיתה וירטואלית מתקדמת, המאפשרת תקשורת בזמן אמת בין המורה והתלמיד, כמו גם שיתוף מסמכים, כתיבה על לוח משותף ועוד.

במהלך קורס ספרדית לילדים, המורה נמצא שם עבור הילד שלכם בלבד (וגם בשבילכם, אם תחליטו לקחת את הקורס ביחד), ומשקיע את כל תשומת הלב בצרכים שלו. למורים שלנו יש ניסיון גם נרחב בעבודה עם ילדים. הם יוצרים אווירה כיפית ומעשירה בכיתה, על מנת לעניין את התלמיד, ולגרום לו לרצות ללמוד, אפילו את הנושא הכי קשה. אז למה אתם מחכים? רשמו את ילדיכם לקורס ספרדית אונליין עוד היום!

מחפשים קורסים נוספים לילדים? 

לימודי יפנית לילדים – מידע על קורסי לימוד השפה היפנית אונליין לילדים ולנוער בלינגולרן.

לימודי אנגלית לילדים – קורסי אנגלית חוויתיים, קורסי אנגלית להכנה לבגרויות ועוד. 

לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס שפות למתחילים, או לשפר את מיומנויות השפה שלכם וללמוד שפות עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורה נוחה בין המורה לתלמיד


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn