fbpx

כיצד לומר ולכתוב מזל טוב בסינית

כותבת המאמר: סוג’אנטי דג’ואנדה – מורה לסינית בלינגולרן.

סינית היא השפה המדוברת ביותר בעולם. למרות עובדה בסיסית זו, אין אנשים רבים בעולם, מחוץ לגבולות סין, שרוצים ללמוד סינית או דוברים אותה. אחת הסיבות לכך היא המורכבות של השפה, והיותה בעלת מערך שלם ועשיר של סימנים שאינו מקל על התהליך. זה ידוע שילדים בסין מתחילים בגיל מוקדם מאוד ללמוד לכתוב את הסימנים של שפתם. לכן אין זה פלא שרק קומץ של אנשים מנסים ללמוד סינית.

תוכניות ללימוד שפות בלינגולרן

למרות זאת, זוהי תמיד מחווה יפה לדעת לומר מספר מילים בסינית או אפילו לכתוב משהו נחמד וסימלי כאשר מתקשרים עם אנשים מסין. להשתמש באירוע משמח לבטא את רגשותינו או לאחל מזל טוב בסינית לעמיתנו לעסקים או מכרים חברתיים היא הזדמנות נפלאה ללמוד סימנים סיניים חדשים וביטויים סינים חדשים.

האירוע הטוב ביותר שכל אדם שמח לשמוע מחבריו הוא כמובן ביום ההולדת. בסין, כאשר מאחלים לחבר יום הולדת שמח או מזל טוב בסינית, נהוג לומר shēngrì kuàilè (יום הולדת שמח בתרגום חופשי). הסימנים הכתובים המסמלים “יום הולדת שמח” הם: 生日 快乐. המילה יום הולדת [shēngrì] נכתבת 生日 והמילה שמח [kuàilè נכתבת快乐.

דרך נוספת לאחל למישהו יום הולדת שמח במשפט היא לומר או לכתוב: מאחלים לך יום הולדת שמח. בסינית הדרך הפונטית לומר זאת היא: Zhù nǐ shēngrì kuàilè! והסימנים המייצגים זאת הם: 祝你生日快樂!

למרות שסינית היא שפה מורכבת, הבנה בסיסית של השפה יכולה להיות מושגת ע”י מיקוד הזמן והמאמץ בלמידה. המערך היחודי והעצום של הסימנים נראה מבהיל לאנשים רבים אולם שימוש בחומרי לימוד מתאימים, הדרכה ותרגול מספיק יאפשרו לכל אדם הנחוש בדעות לשלוט בשפה, להצליח. אפילו הבנה בסיסית תאפשר לך, באופן תיאורטי, לתקשר עם לפחות ביליון אנשים. זה בלבד היא יותר מסיבה טובה ללמוד סינית לאדם הממוצע.

לגבי אנשי עסקים, המחפשים הזדמנויות עסקיות ומסחריות, והמתעניינים בשוק האסייתי, יש מקום לשקול ידע בסיסי ומתקדם בשפה הסינית. הבנת היריב שלך, שפתו ותרבותו יכולה להיות יתרון גדול בעולם המסחרי. שלא לציין שהידע על התרבות של עמיתך או המתחרים שלך יכולים לעזור לך במשא ומתן ולמנוע ממך מלבצע טעויות תרבותיות. זה נכון שהשימוש במתווך מקומי יכול לעזור אבל ההבנה האישית מאפשרת קבלת החלטות קלה ובעלת עלויות נמוכות יותר.

היתרונות בללמוד סינית הם רבים והם כוללים גם רווח אישי בלימוד שפה מורכבת והפעלה והעצמה עתידית של מוחנו כמו גם יתרון כלכלי של חלון הזדמנויות עסקיות רחב יותר. זה בלבד משרת כיתרון שצריך לשכנע כל אדם ללמוד סינית.

好運 Hǎoyùn


לינגולרן הנו אתר לימוד סינית באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס סינית למתחילים, או לשפר את מיומנויות הסינית שלכם וללמוד סינית עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת.

לחצו כאן לעוד מידע על קמפוס הסינית שלנו

תוכניות ללימוד שפות בלינגולרן


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn