fbpx

לימודי יפנית לילדים עם מורים פרטיים באינטרנט

השפה היפנית הנה המפתח להבנת תרבותה של ארץ השמש העולה, אשר הפכה זה מכבר למעצמה כלכלית ולצוהר אל העולם העסקי. יפן, על אף פתיחותה אל המערב, שומרת על ייחודה ועל תרבותה, ושלא כמו ישראל, האנגלית איננה מושרשת בה היטב. לימוד השפה היפנית הינו מרכיב חשוב בהבנת התרבות וקודי ההתנהגות הייחודיים המאפיינים את יפן, ומאפשר התמצאות בסיסית בה. אם אתם מתכננים טיול ארוך עם הילדים ליפן, או רילוקיישן, שווה לכם להשקיע בקורס לימודי יפנית לילדים אונליין, על מנת להכין אותם להלם התרבותי. אבל אם אתם לא מתכננים להגיע ליפן בקרוב, למה בכל זאת כדאי לכם להשקיע בקורס לימודי יפנית לילדים? במיוחד כשהילדים כבר כל כך עמוסים עם הלימודים בבית הספר, וכל מני חוגים אחרים?

לימודי יפנית לילדים כזמן איכות

סביר להניח שהרוב הפעילויות של ילדיכם מתקיימות בנפרד מכם. אם זה בית הספר, או חוגי ריקוד, ספורט, או אומנויות למיניהם. אתם, ההורים, מבלים את רוב הזמן בהסעות מחוג אחד לשני, ולא מקבלים את זמן האיכות שהייתם רוצים עם ילדיכם. הרשמה לקורס לימודי יפנית לילדים באינטרנט יכול להיות הפתרון לכך! קודם כל, הלימודים מתקיימים מכל מקום שבו יש אינטרנט (בית, בית ספר, בית קפה), כך שאתם לא צריכים לבזבז זמן יקר על נסיעות. מכיוון שמדוברים בשיעורים פרטיים, אתם יכולים לקבוע אותם בהתאם ללו”ז שלכם ושל ילדיכם. והכי החשוב, אם אתם רוצים, אתם יכולים ללמוד יפנית איתם ביחד! זוהי שעה אחת בשבוע שאתם מבלים, בלי הסחות דעת, בפעילות שהיא רק שלכם. אחר כך גם תוכלו לתרגל את הדיבור ושיעורי הבית ביחד, מה יכול להיות יותר כיף מזה?

דווקא עכשיו כדאי ללמוד יפנית

זה ידוע שככל שהילדים צעירים יותר, כך קל להם יותר לקלוט שפה חדשה, אז למה לא לנצל את ההזדמנות הזאת? לימודי יפנית לילדים באינטרנט יעשירו את עולמם של ילדיכם במגוון דרכים. קודם כל, ידיעת שפה שלישית היא יתרון של ממש לעתיד, בתחום המקצועי. כפי שכבר ציינו, יפן כבר מזמן הפכה להיות מעצמה כלכלית, וידיעת השפה יכולה לפחות דלתות רבות בעתיד של ילדיכם. כמובן שכל שפה שלישית, בלי קשר לשפה עצמה, נראית מעולה על כל קורות חיים. יפנית היא אמנם שפה שונה לגמרי מכל מה שאנחנו רגילים, אך דווקא בגלל זה כדאי לבחור בה. היא תגרום לילדיכם לפתח צורת חשיבה שונה ויצירתית. ולבסוף, למידת השפה היפנית גם תחשוף את ילדיכם לתרבות שונה ומעניינת, תלמד על קבלת השונה ותפתח את השקפת עולמם

לימודי יפנית לילדים עם מורים באינטרנט – הדרך היעילה והנוחה ללמוד יפנית

הדרך היעילה ביותר להקנות לתלמיד כלי לימוד ובסיס יציב ללמידת השפה היפנית, היא בליווי של מורה דובר יפנית כשפת אם, בעזרת חומרי לימוד מובנים ואיכותיים ובסביבה לימודית נוחה וידידותית. בלינגולרן, אנו מציעים לכם פתרון אידיאלי, המשלב בין היתרונות של שיעורים פרטיים, לבין הנוחות והחיסכון של לימודים אונליין – לימוד יפנית לילדים באינטרנט!

השיעורים מועברים בשידור חי בכיתה וירטואלית מתקדמת, המאפשרת תקשורת בזמן אמת בין המורה והתלמיד, כמו גם שיתוף מסמכים, כתיבה על לוח משותף ועוד.

במהלך קורס יפנית לילדים, המורה נמצא שם עבור הילד שלכם בלבד (וגם בשבילכם, אם תחליטו לקחת את הקורס ביחד), ומשקיע את כל תשומת הלב בצרכים שלו. למורים שלנו יש ניסיון גם נרחב בעבודה עם ילדים. הם יוצרים אווירה כיפית ומעשירה בכיתה, על מנת לעניין את התלמיד, ולגרום לו לרצות ללמוד, אפילו את הנושא הכי קשה. אז למה אתם מחכים? רשמו את ילדיכם לקורס יפנית אונליין עוד היום!

מחפשים קורסים נוספים לילדים? 

לימודי ספרדית – מידע על קורסי לימוד השפה הספרדית אונליין לילדים ולנוער בלינגולרן.

לימודי אנגלית לילדים – קורסי אנגלית חוויתיים, קורסי אנגלית להכנה לבגרויות ועוד. 

לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס שפות למתחילים, או לשפר את מיומנויות השפה שלכם וללמוד שפות עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורה נוחה בין המורה לתלמיד

    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn