fbpx

אנגלית לפסיכומטרי

 

אנגלית לפסיכומטרי

מחפשים פתרון נוח ויעיל לשיפור רמת האנגלית שלכם לבחינה הפסיכומטרית?

בעוד שקורסי הפסיכומטרי השונים מספקים מענה הולם לנבחנים שרמתם ההתחלתית באנגלית הינה גבוהה, הם עשויים לא להספיק עבור אלו שאינם שולטים ברזי השפה, זאת מפאת גודל הכתה ובשל הנטייה להקדיש את מירב הזמן לפרקי הבחינה האחרים.

בלינגולרן, בית ספר מקוון ללימוד אנגלית בעל שם וניסיון רב, תוכלו לעבור קורס אנגלית לפסיכומטרי אונליין, עם מורה פרטי משלכם, אשר יקדיש לכם את מלוא תשומת לבו ויאפשר לכם לרכוש את הכלים הדרושים להצלחה בבחינה, תוך שימת דגש על הבנת הנקרא והרחבת אוצר מילים. השיעורים בלינגולרן נערכים בכתה וירטואלית מתקדמת, המאפשרת לכם לתקשר עם המורה ממש כאילו היה לידכם, ומלווים בחומרי לימוד איכותיים המותאמים לרמתכם ולצורכיכם.

השתחררתם בשנים האחרונות מצה”ל ועומדים לרשותכם כספי הפיקדון? תוכלו לנצלם לטובת קורס האנגלית לפסיכומטרי בלינגולרן!

 

ראו בעצמכם כמה קל ללמוד אנגלית אונליין עם מורה

מה כוללים פרקי האנגלית במבחן הפסיכומטרי?

פרקי האנגלית במבחן הפסיכומטרי בודקים רמת אוצר מלים באנגלית וכישורי הבנת הנקרא באנגלית של הנבחן. המבחן לא בודק מיומנויות אקטיביות באנגלית, של כתיבה ושיחה.

מבחן הפסיכומטרי באנגלית כולל שני פרקים; בשניהם יש 22 שאלות המחולקות לשלושה תתי פרקים:

  • השלמת משפטים
  • ניסוח מחדש (פרפרזה)
  • הבנת הנקרא (קטע קריאה + שאלות)

בסה”כ, הפסיכומטרי באנגלית כולל 44 שאלות, להן מוקצות סה”כ 40 דקות (פחות מדקה לכל שאלה!). כל השאלות הן רב בררתיות, כלומר עליכם לבחור את התשובה הנכונה מתוך 4 אפשרויות. הציון שתקבלו על פרקי האנגלית בפסיכומטרי יכול לנוע בין 50 ל-150, כאשר ציון של 134 ומעלה ישמש עבורכם פטור מלימודי אנגלית ברוב האוניברסיטאות.

איך להתכונן לפסיכומטרי באנגלית

למי שיש רמה גבוהה באנגלית בלאו הכי, קורסי הפסיכומטרי המוצעים בשוק אמורים לספק פתרון הולם גם עבור פרקי האנגלית של הפסיכומטרי. חשוב להבין שגם דוברי אנגלית ברמה גבוהה עשויים להתקשות בפרקי האנגלית בפסיכומטרי, שכן לצד ידע נרחב באנגלית, המבחן גם דורש טכניקה ומיומנויות בפתרון סוג זה של מבחנים. כשצריך לענות על 44 שאלות ב-40 דקות, אין זמן להתמהמה. יחד עם זאת, במאזן של ידע באנגלית מול טכניקה, אין ספק שיש יותר משקל במבחן לידע באנגלית ביחס לטכניקה.

במילים אחרות, מי שדובר אנגלית ברמה גבוהה אך לא למד את טכניקות פתרון המבחן יעבור אותו, הגם שייתכן שלא בציון מושלם, בעוד שמי שבקיא בטכניקה, אבל חלש באנגלית לא יוכל לעבור את המבחן. הסיבה לכך היא שהשפה האנגלית כל כך עשירה, מגוונת ומורכבת, שאין באפשרותן של כמה טכניקות בסיסיות לשמש תחליף הולם לידע שנרכש במשך שנים של לימוד אנגלית.  

אני צריך לגשת למבחן פסיכומטרי, אבל רמת האנגלית שלי נמוכה

אז בעוד שדוברי אנגלית ברמה גבוהה יכולים בהחלט להסתפק בקורסי פסיכומטרי כלליים, מי שרמת האנגלית שלו לא גבוהה (לחצו כאן לבדוק את הרמה שלכם באנגלית) חייב לשפר את רמת האנגלית במקביל להכנות הכלליות למבחן הפסיכומטרי. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר, אנו ממליצים ללמוד אנגלית אונליין, עם מורה פרטי שילווה אתכם באופן אישי בתהליך רכישת השפה ויתאים את תכני הקורס לרמה הנוכחית שלכם ולמטרות הספציפיות שלכם. במקרה של הכנה לפרקי האנגלית במבחן הפסיכומטרי, הקורס יתמקד בהבנת הנקרא, רכישת אוצר מילים ופיתוח מיומנויות אחרות שיסייעו לכם לעבור בהצלחה את הפסיכומטרי באנגלית.

איך נרשמים?

לפרטים נוספים ולהרשמה לקורס התקשרו ל-1700-508-708 או לחצו כאן ליצור קשר

מבחני פסיכומטרי לדוגמא

לחצו כאן לעבור לאתר של המרכז הארצי לבחינות והערכה ובו תוכלו למצוא הסברים נוספים על מבחן הפסיכומטרי, כמו גם מבחני פסיכומטרי לדוגמא. 

מהם היתרונות של לימוד אנגלית אונליין?

אנגלית לפסיכומטרי


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn