fbpx

אנגלית לחיילים משוחררים

מספר גדל והולך של צעירים אחרי שירות צבאי בוחרים לפנות ללימודי אנגלית לפני טיול ארוך או לימודים גבוהים. הם מבינים כי ידיעת השפה האנגלית פותחת בפניהם שערים למדינות ולמוסדות לימוד אקדמאיים וכן להזדמנויות מגוונות אחרות לעבודה או טיול. לאחר השחרור הצבאי צצות שאלות טבעיות על העתיד להגיע: לימודים, טיולים, עבודה ועוד. לימוד אנגלית הינו מהפעילויות המומלצות עימן כדאי להתחיל, שהרי ידיעת השפה מקלה על תחילת החיים האזרחיים הבוגרים ופורשת מגוון אפשרויות נרחב יותר.

“הטיול הגדול”

“הטיול הגדול” שאחרי 2-3 שנות שירות צבאי הוא מהפרויקטים הרציניים שצעיר ישראלי מנהל בחייו. טיול מוצלח במיוחד יכלול מפגשים והתערות עם המקומיים, בנוסף לאינטראקציות הרגילות עם ישראלים אחרים. כדי לאפשר מפגשים אלו ולתת צוהר לחוויה אותנטית מקומית, כדאי מאוד לשפר את רמת האנגלית. מטייל שאך סיים לימודים לשיפור האנגלית, הגדיל למעשה את שליטתו בשפה וכך גם את מספר האפשרויות והחוויות הפוטנציאליות העומדות בפניו.

אנגלית לחיילים משוחררים

הסרת חלודה

חיילים משוחררים רבים לא נחשפו כלל לשפה האנגלית ולא עשו בה שימוש במהלך שירותם בצה”ל, מה שבהכרח הביא לירידה בכושר הביטוי, הקריאה והכתיבה של השפה האנגלית, זאת על אף לימודי אנגלית אינטנסיביים שהתנהלו במהלך שנות בית הספר הרבות. ידיעת אנגלית תאפשר למשוחררים הטריים אפשרויות רבות יותר בלימודים אקדמאיים בחו”ל, גם במדינות דוברות אנגלית, כמו ארה”ב אוסטרליה ואנגליה, וגם במדינות אחרות, כגון – המדינות המזרח אירופאיות.

עבודה בחו”ל

צעירים רבים אחרי צבא מתעניינים במציאת עבודה בחו”ל; עבודות אלו דורשות ידיעת אנגלית על בוריה, אנגלית ברמה גבוהה מספיק שתאפשר לצעירים לתקשר באופן רהוט עם סביבתם ולהיות מסוגלים לעבוד בסביבה חדשה שאינה דוברת עברית. קורס לשיפור האנגלית יאפשר את כל זאת.

איך זה עובד בלינגולרן?

חיילים משוחררים יכולים להשתמש בפיקדון שלהם (בכולו או בחלקו) עבור רכישת קורסי שפות של לינגולרן, בתנאי שאלה ישמשו אותם במסגרת אקדמית כלשהי.

 קיימים שני מסלולים רלוונטיים:

 1)      אנגלית – החייל המשוחרר בעצם מצהיר שהוא לומד באוניברסיטה, או מתכוון ללמוד באוניברסיטה וכי לימודי האנגלית עם לינגולרן משרתים מטרה זו. המשוחרר הטרי עובר למעשה שיעורים פרטיים רגילים, כמו כל תלמיד אחר שלנו, אך ישנו פוקוס על תכנים שיסייעו לו לקראת הלימודים האקדמיים. מדובר בספקטרום רחב של שיפור מיומנויות, בהתאם לרמת התלמיד, אולם תהיה שם, בדרך כלל, עבודה רבה על הבנת הנקרא וכתיבה – המיומנויות שצריך בשביל לגשת ולעבור בהצלחה את המבחן לקבלת פטור ללימודי אנגלית במוסד הלימוד.

 2)      ערבית ספרותית – סטודנטים רבים הלומדים במסלול לימודי המזרח התיכון או לימודי מזרחנות למיניהם, צריכים ללמוד גם ערבית כקורס חובה. בדומה לאנגלית, הם לא חייבים ללמוד באוניברסיטה. משתלם דווקא יותר ללמוד עם לינגולרן ואז פשוט לגשת למבחן פטור לימוד השפה. הקורס שלנו מתחיל מהיסודות, כולל לימוד האותיות וקריאה ומגיע לרמה הגבוהה ביותר שצריך כדי לעבור את מבחן הפטור.

בשני המסלולים, לפני הרכישה הלקוח בעצם יגיע לשיעור ניסיון ובו יקבל ייעוץ מסודר לגבי מה הוא צריך ומהי הדרך הטובה ביותר להשיג את זה.

אנגלית לחיילים משוחררים


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn