fbpx

שיעורים פרטיים למתחילים בצרפתית

צרפתית, שפת האהבה והרומנטיקה, מדוברת על ידי אנשים רבים בעולם, ונחשבת, לצד האנגלית לשפה בינלאומית החוצה תרבויות ויבשות. ישנם מקומות נוספים מחוץ לצרפת בהם הצרפתית היא שפת האם כמו מונטריאול, קנדה וונקובר, וכן עסקים בינלאומיים רבים המתקיימים בשפה זו. מסיבות אלו השפה הצרפתית הייתה נלמדת בעבר כחלק מהחינוך הכולל במקומות רבים בארץ ובעולם. כיום ידיעת צרפתית מועילה מאוד למי שמבקר במקומות שאינם דוברי אנגלית ברחבי העולם, כחלק מתיירות או מפעילות עסקית בינלאומית. יתרה מזאת לימוד השפה הצרפתית מרחיב את האופקים ופותח עולם עשיר ומרתק של אוצרות תרבות בתחומי הספרות, הפילוסופיה, מדעי הרוח, המוזיקה והקולנוע.

More Information Banner Edited 7

לימוד צרפתית באינטרנט

חושבים שלימוד צרפתית באינטרנט זה יקר או מסובך? ממש לא! בעידן הווירטואלי של היום ניתן בקלות וביעילות ללמוד צרפתית. זאת ועוד: עלויות הלימוד באינטרנט פחותות ביחס ללימוד בכיתה פיסית. למעשה האפשרויות של לימוד צרפתית באינטרנט הן רבות כל כך עד כי אתם עשויים להתבלבל ולשכוח את הכוונה הראשונית שלכם: לדעת את השפה. הרשו לנו למקד אתכם: אצלנו בלינגולרן תוכלו ללמוד צרפתית בקלות ביעילות ובמחיר משתלם ונוח.

מה לומדים בקורס מתחילים?

תכני הקורס בצרפתית למתחילים מתמקדים בהקניית אוצר מילים בסיסי הכולל לימוד אותיות ומספרים, שמות עצם, גופים כינויי שייכות וזמנים. אנו שמים דגש גם על הגייה נכונה כדי שתוכלו לא רק להבין צרפתית, אלא גם לדבר באופן שיהיה מובן לאחרים.
יחד נתרגל דיאלוגים פשוטים ושימוש מעשי בשפה, כך שבסוף הקורס תוכלו להבין סיטואציות מוכרות ויומיומיות ולתקשר ברמה בסיסית בשיחות קצרות הנוגעות לנושאים המוכרים לכם.

האם אפשר ללמוד צרפתית בלי מורה?

לכאורה אפשר ללמוד צרפתית מספרים וחוברות לימוד, אך בפועל לימוד השפה כולל הרבה מעבר למרכיבים התיאורטיים של כללי הדקדוק והתחביר בלבד. על מנת להגיע לידיעת הצרפתית כך שתוכלו להשתמש בה באופן מעשי לתקשורת אנושית, לא מספיק רק לשנן את ההיבטים התיאורטיים שלה. חשוב מאוד לקבל משוב ממורה דובר השפה, הן לגבי ההגייה, הזרימה והדינאמיות בדיבור והן בנוגע להבנה של הנאמר. אין תחליף ללימוד עם מורה מבחינת ידיעת העושר, הגיוון, והשימוש הנכון והמדויק בשפה.

מהו בעצם לימוד בכיתה וירטואלית?

בשונה מלימוד וירטואלי רגיל, המתרחש בכל פעם שאתם מחפשים מידע באינטרנט על כל נושא שהוא, לימוד בכיתה וירטואלית מתקיים עם מורה אמיתי. בהקשר זה חשוב לציין שנגישות הבלתי מוגבלת למידע דרך האינטרנט, לא מקנה את היכולת לסנן אותו ולהשתמש בו בתבונה. כפי שאי אפשר לאבחן ולטפל בעצמך בעזרת המידע שבאינטרנט בלי רופא, כך בלתי אפשרי ללמוד שפה כראוי בלי הדרכה, הכוונה וליווי אישי של מורה.
לימוד בכיתה וירטואלית מבוסס על טכנולוגיה המאפשרת למורה לתקשר עם התלמידים בזמן אמת, ולהעניק עידוד משוב ותמיכה החיוניים בתהליך לימוד השפה.
חשוב לציין שככל לימוד קונבנציונאלי, גם הלימוד בכיתה וירטואלית מצריך התמדה ומחויבות כדי להגיע לתוצאות. אך יחד עם זאת לא תצטרכו לבזבז זמן וכסף על נסיעה וחנייה, ותוכלו לחסוך בעלויות שכר הלימוד.

לימוד צרפתית באינטרנט עם לינגולרן

לימודי שפות באינטרנט מתרחבים במהירות מנחלתם של אנשי מחשבים ועסקים בלבד לתופעה כלל עולמית, הנפוצה מאוד גם בישראל. הפופולאריות הרבה שיש ללימוד שפות באינטרנט נשענת על הקלות, הנוחות והחיסכון בעלויות, לצד אפקטיביות הלמידה. ללימוד צרפתית באינטרנט בשיטה של לינגולרן יתרונות רבים:
• מבחר גדול של מסלולי לימוד המותאמים אישית לכל תלמיד.
• ליווי אישי של מורה פרטי ומקצועי הדובר צרפתית כשפת אם.
• כיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת חוויית לימוד משותפת עם המורה ממש כמו בכיתה פיזית.
• נוחות מקסימלית: ניתן ללמוד בבית, במשרד, בכל מקום אחר שיש בו גישה לאינטרנט.
• מסגרת הלימודים היא מצד אחד מסודרת על מנת לאפשר תהליך למידה אפקטיבי והמשכי ומצד שני גמישה ונוחה להתאמה לזמנים והמועדים הפנויים לכם.

 

More Information Banner Edited 7


לינגולרן הנו אתר לימוד שפות באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס שפות למתחילים, או לשפר את מיומנויות השפה שלכם וללמוד שפות עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורה נוחה בין המורה לתלמיד

רוצים להעשיר את הידע שלכם על השפה הצרפתית? קראו גם:

לימודי צרפתית 6שיחון עברית – צרפתית – מתכננים חופשה בצרפת, בלגיה או מונטריאול? הכנו עבורכם שיחון עברי – צרפתי עם המילים הכי חשובות לטיול שלכם.

לימודי צרפתית 4איזה שפה מדברים בבלגיה – אילו שפות מדברים בבלגיה? מהם ההבדלים בין הצרפתית של בלגיה לבין הצרפתית בצרפת? כל התשובות בכתבה!


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn