fbpx

אבחון רמה באנגלית עבור חברות וארגונים

הפתרון המושלם עבור חברות שלא מתפשרות על רמת האנגלית של עובדיהן!

השלבים בתהליך אבחון הרמה:

  1. מילוי הפרטים של המועמד – שם ואימייל (רצוי לבקש מהמועמד למלא את האימייל שלכם, על מנת שהתוצאות ישלחו ישירות אליכם).
  2. שאלון בחירה מרובה הבוחן הבנת הנקרא.
  3. בחינה בכתב במחשב הבודקת את יכולת ההתבטאות בכתב.
  4. הקלטת המועמד במחשב על מנת לבחון את רמת הדיבור וההתבטאות בעל-פה.
  5. תשלום עבור אבחון התוצאות .
  6. ניתוח תוצאות האבחון על ידי צוות לינגולרן.
  7. קבלת דו”ח מפורט תוך 4 ימי עסקים.

לחצו כאן על מנת להתחיל את אבחון הרמה (בתשלום)

בשוק הגלובלי של היום, ידיעת האנגלית היא כבר לא יתרון, אלא חובה! כאשר עובדים מול לקוחות מחו”ל, ספקים בינלאומיים ומשקיעים פוטנציאליים, כל טעות קטנה באנגלית יכולה לעלות הרבה כסף. גם בחברות מקומיות וקטנות יותר, תמיד תיתקלו בלקוחות שלא מדברים עברית, או במערכות הפעלה שמחייבות ידיעת אנגלית על בוריה. אבל שורה בקורות החיים שמציינת “אנגלית ברמה גבוהה”, אינה ערובה לכך שאכן המועמד קורא, כותב ומדבר ברמת אנגלית שמכבדת את החברה שלכם. קיימת אפשרות להוסיף למבחן ולתוצאות לוגו של החברה המזמינה.

רוצים לרכוש בנק של חמישה מבחנים ויותר כדי שהמועמדים שלכם יוכלו לגשת ישירות למבחן ללא תשלום ורק אתם תקבלו את התוצאות? שלחו מייל לinfo@lingolearn.com .

מה זה אבחון רמה באנגלית?

מדובר בתהליך של כחצי שעה, אותו יעבור העובד או המועמד לעבודה, ושיקבע את הרמה המדוייקת באנגלית של אותו אדם. התוצאות מתקבלות לאחר ארבעה ימי עסקים, והרמות נקבעות על פי תקן CEFR*, שהוא תקן בינלאומי הנע בין רמה A1 (מתחילים) ל-C2 (רמת מתקדמים גבוהה). מבחן זה הוא יחיד במינו. הוא לא רק  בודק את רמת הקריאה והכתיבה באנגלית של המועמד, אלא מאבחן גם את רמת השיחה באנגלית שמהווה מרכיב קריטי, שלעתים קרובות לא נבחן מספיק לעומק בתהליכי קבלה לעבודה.

*Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment 

תהליך אבחון הרמה מתנהל כולו מול המחשב, במהלך סשן אחד. לאחר שתרכשו עבור המועמד את המבחן, תקבלו לינק, אותו תוכלו לשלוח למועמד, או לפתוח עבורו במחשב שלכם במהלך ראיון העבודה.

ליחצו כאן להורדת דו”ח לדוגמא

מי אנחנו?

לינגולרן בע”מ הוקמה ב-2010, ומאז לימדנו אלפי תלמידים בארץ ובעולם. אנו מציעים קורסים אונליין  ללימוד 20 שפות, כשיעורים פרטיים או קבוצתיים, עם מיטב המורים שהינם דוברי שפת אם. אנו עובדים מול גופים מובילים במשק, כגון שלוחת אוניברסיטת MIT האמריקאית בישראל, המשרד לביטחון פנים, מרכז פרס לשלום ומגוון חברות בולטות במגזר העסקי.

לחצו כאן על מנת להתחיל את אבחון הרמה (בתשלום)

    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn