fbpx

אוצר מילים בעברית על אנטומיה וגוף האדם

אוצר מילים בעברית זה לא משהו שאפשר ללמוד ביום אחד, וגם לא במהלך חודש או חודשיים. זהו תהליך, שבמהלכו כל פעם אנחנו מרחיבים את תחומי הידע שלנו, ומוסיפים כל יום עוד ועוד מילים למאגר שלנו. אם כשהתחלתם לימוד עברית באינטרנט, ידעתם רק איך אומרים 20 חיות בעברית או מילים בעברית בנושא במוזיקה, הרי שככל שתקראו יותר ותשקיעו יותר, כך תוכלו גם להרחיב את נושאי השיחה שלכם. אנחנו פה כדי לעזור לכם, עם כתבה שמתמקדת באיך אומרים בעברית מילים בנושא אנטומיה וגוף האדם.

תוכניות ללימוד שפות בלינגולרן

לפני שנצלול לתוך אוצר המילים, רצינו לספר לכם קצת על קורס עברית באינטרנט עם לינגולרן. אם אתם מחפשים עוד דרכים לתרגל את השפה, ולוודא שאתם לא רק לומדים איך כותבים בעברית מילים שונות, אלא גם מבינים אותן, יודעים איך להשתמש בהן ואיך אומרים בעברית את המילים האלו, שווה לכם ללמוד עם מורה פרטי. בלינגולרן, כל המורים שלנו דוברי עברית כשפת אם, והשיעורים מתקיימים בכיתה וירטואלית מתקדמת (עם מיקרופון ומצלמה), עם חומרי לימוד איכותיים. מוכנים להתחיל לימוד עברית באינטרנט עם מורה פרטי? לחצו כאן כדי ליצור קשר!

ועכשיו, בואו נעבור למילים בעברית בנושא אנטומיה וגוף האדם. כדי להקל עליכם, הכנו ציור של גוף האדם, שמציין את החלקים השונים, עם המילים בעברית:

 Humananatomy

צפו בסירטון לדוגמא מתוך שיעור עברית בלינגולרן:

ועוד שרטוט, שמתייחס לאיברים הפנימיים:

inside

תוכניות ללימוד שפות בלינגולרן

רוצים להעשיר את הידע שלכם על השפה העברית? קראו גם:

20 חיות בעברית –  בכתבה זו ריכזנו עבורכם 20 חיות בעברית, בזכר ובנקבה.

20 מילים בעברית בנושא נסיעות ותחבורה –  בכתבה זו ריכזנו עבורכם 20 מילים בעברית בנושא נסיעות ותחבורה.


לינגולרן הנו אתר לימוד עברית באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס עברית למתחילים, או לשפר את מיומנויות העברית שלכם וללמוד עברית עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורה נוחה בין המורה לתלמיד.


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn