fbpx

איך לתרגל ספרדית בקלות

התחלתם ללמוד ספרדית ואתם מתים על זה. אתם כל היום מסתובבים ברחוב וצועקים “הולה” לשכנים, ו”גרסיאס” למלצרים וברמנים. אבל מה, שעה בשבוע עם הכיתה או המורה הפרטי לא מרגישה מספיק. אתם כל הזמן נתקעים בשיעורי הבית ולא מצליחים להרכיב משפט שלם בלי העזרה של Google Translate. אל תדאגו, זה לא בגלל שאתם לא מוכשרים, או שחסר לכם את הגן המיוחד שעוזר ללמוד שפות (אבל אם אתם מתקשים בלימודי שפות, כדאי לכם לקרוא את המאמר הזה).

זה פשוט בגלל שאתם רק מסתמכים על הלימודים הפורמליים ולא מוסיפים לזה תרגול ספרדית יום יומי – מה שבאמת יעזור לכם להתפתח בשפה ולהתקדם בקצב הרבה יותר מהיר. אבל איך אפשר לתרגל כל יום מבלי לשבת שעות מול הספרים – שעות שבטח אין לכם אם אתם גם עובדים/הורים/סטודנטים או פשוט יש לכם חיים מעבר לספרדית? בשביל זה הכנו את הכתבה הזאת!

אז לפני שניכנס לדרכים בהם אתם יכולים לתרגל את הספרדית בקלות, כל יום, מבלי להשקיע שעות של עבודה, רצינו לספר לכם טיפונת על לינגולרן. אנחנו בית ספר לשפות אונליין, שמלמד מעל ל-20 שפות עם מורים פרטיים, דוברי שפת אם, בכיתה וירטואלית מתקדמת עם חומרי לימוד מקוריים. אז אם עוד לא מצאתם מורה לספרדית שאתם אוהבים,צרו איתנו קשר היום כדי להתחיל לימוד ספרדית אונליין! והמשיכו לקרוא כדי להתחיל לתרגל.

טכנולוגיה וספרדית

נכון שההורים או בן/בת הזוג מתלוננים שאתם כל היום בטלפון או בפייסבוק? אז עכשיו יש לכם תירוץ ממש טוב – תרגול ספרדית אונליין! זה ממש פשוט להפוך את השפה של הטלפון לספרדית (כן, אנחנו מדברים על כל ההגדרות), וגם את השפה של פייסבוק, וטוויטר. וכמובן אנחנו לא שוכחים לעקוב אחרי עיתונים, סלבריטאים וחברים חדשים שמעלים פוסטים אך ורק בספרדית, כך שכל הפיד שלכם ידבר בשפה שאתם רוצים ללמוד. וגם להצטרף לקבוצות חדשות שדוברות את השפה. אפשר בנוסף להירשם לניוזלטרים בספרדית, ובכל מני אתרים שמבקשים פרטים, לבקש לקבל מיילים בספרדית. אבל לא צריך להיסחף – עדיף שהמיילים מהבנק ומקומות שקשורים בכסף, דירה וכד’ עדיין יגיעו בשפה שאתם שולטים באופן מושלם.

תרבות פופולרית וספרדית

לא חסרות סדרות בספרדית שאפשר להכניס לרוטציה היומית שלכם, אבל טלנובלות זו כבר לא הדרך היחידה להעשיר את תרגולי הספרדית. בעזרת שירותי סטרימינג כמו Netflix אפשר לגלות מלא סדרות מיובאות, או אפילו לצפות בסדרות מוכרות עם דיבוב לספרדית. ואם אתם מבלים כל יום שעה בפקקים על הכביש או ברכבת, למה לא להקשיב למוזיקה בספרדית, או אפילו יותר מזה, לפודקאסטים בספרדית? זה לא צריך שיעורי שפה משעממים, אפשר להאזין לתוכניות תרבות, אקטואליה, מדע ועוד מגוון ענק של נושאים בשפה הספרדית. וככל שתאזינו יותר, ככה תבינו יותר.

צפו בסירטון לדוגמא מתוך שיעור ספרדית בלינגולרן:

לדבר לדבר, כמה שיותר

אפילו אם אין לכם קרובי משפחה או חברים שדוברים ספרדית, תמיד אפשר למצוא איפה לדבר ספרדית, העיקר לדבר. תתחילו עם עצמכם. לבד בבית? תדברו בספרדית! תרכיבו משפטים, תאמרו את המילים בקול רם. יוצאים עם חברים? תלמדו אותם מה שכבר למדתם עד עכשיו! ואם אתם רוצים להשקיע בתרגול ספרדית עם מישהו שקצת יותר מבין, אפשר לנסות ללכת לכל מני מפגשי language exchage (פשוט תחפשו בגוגל), או לחפש חברים חדשים באינטרנט שאולי יסכימו לעשות שיחות סקייפ. אם יש לכם קצת יותר כסף, אולי שווה לחשוב על חופשה ארוכה בספרד או דרום אמריקה, באיזשהו כפר בו לא תהיה לכם ברירה אלא לדבר ספרדית. זו תהיה הדרך הכי מהירה בשבילכם להיחשף לשפה ולתרגל כמה שיותר.

לא משנה באיזו שיטת תרגול ספרדית החלטתם לבחור, הכי חשוב זה להתמיד ולא להתייאש. גם אם בהתחלה נראה לכם שלימודי הספרדית הולכים ממש לאט, ואתם לא קולטים כלום, הרי ככל שתתמידו, כך הם יפכו ליותר קלים. ואם אתם רוצים להיעזר במורה פרטי ולהתחיל לימוד ספרדית באינטרנט, צרו קשר איתנו היום!

רוצים להעשיר את הידע שלכם על השפה הספרדית? קראו גם:

החשיבות של ספרדית לעשיית עסקים  – מאמר על חשיבות השפה הספרדית לצורך עשיית עסקים.

לטייל בספרד  – משפטים שימושיים בסיסיים בספרדית עבור מטיילים.


לינגולרן הנו אתר לימוד ספרדית באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס ספרדית למתחילים, או לשפר את מיומנויות הספרדית שלכם וללמוד ספרדית עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורה נוחה בין המורה לתלמיד.


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn