fbpx

איך לבחור את פתרון לימוד האנגלית הטוב ביותר בשבילך?

על חשיבות השפה האנגלית לא צריך להכביר מילים..

עבודה, טיולים ,משפחה, פנאי, ידיעת אנגלית בעולם של היום זאת מיומנות שבלעדיה, רמת החיים שלנו נפגעת.

אז הגעתם למסקנה שאין ברירה וצריך ללמוד ולהשתפר, כי פשוט הכלים שמערכת החינוך שלנו נתנה לנו בעבר לא מספיקים כדי להגיע לרמה שאנחנו צריכים בחיי היום יום.

עכשיו הגיע השלב של לבחור את המקום הטוב ביותר ללמוד בו אנגלית.

תלמידים רבים שלומדים אנגלית איתנו הגיעו אלינו לאחר שהם בחרו בפתרון אחר, אך יצאו ממנו מאוכזבים לאחר שהם הוציאו את מיטב כספם.

רבים מהם קנו מנוי לתוכנית שנתית, או נרשמו לקבוצות לימוד בבתי ספר יוקרתיים לשפות, רק כדי לגלות שהם מעבירים את רוב זמנם בתרגולים במחשב, או שהמורה מתחלף כל הזמן, או שהרמה של האנשים בקבוצה כה שונה שהם לא מסוגלים להתקדם בצורה אפקטיבית כאשר חברים בקבוצה הם ברמה גבוהה מדי או נמוכה מדי.

אנחנו בלינגולרן מודעים לכך, ומציעים לימודי אנגלית באינטרנט אך ורק בשיעורים פרטיים.

אתם בטח שואלים, שיעורים פרטיים? אני כבר לא בן 17, האם זאת הצורה הטובה ביותר ללמוד אנגלית?

ואנחנו אומרים, בטח שכן, אין תחליף, ולא יהיה תחליף למורה פרטי שלוקח אתכם צמוד, מתחבר לבעיות הספציפיות שלכם בשפה האנגלית (דקדוק, אוצר מילים, מיומנויות שיחה) ומרגיש מחויב אליכם, ולהצלחה שלכם.

אז כן, העלות אינה המוכה באופן יחסי כי מדובר אחרי הכול במורה מיומן, שמקדיש את זמנו אך ורק לתלמיד אחד, שזה אתם. רק לכם.

אבל תופתעו לגלות שבגלל שאנחנו מקיימים שיעורי האנגלית באינטרנט, זה מאפשר לנו לחתוך עלויות ולתת לכם את אותם המחירים שהייתם משלמים בבית ספר יוקרתי על לימוד בקבוצה. על היתרונות האחרים לא נדבר, כי אתם מעוניינים ללמוד אנגלית, ולא משנה אם זה בכיתה או באינטרנט, אבל רק נגיד שהתלמידים שלנו מרוצים עד הגג מזה שהם עושים את השיעורים מהבית, בכפכפים או בנעלי בית בלי לבזבז זמן ודלק על נסיעות, בימים גשומים או חמים. הזמן שלכם חשוב לנו.

בקיצור, שפה צריך לתרגל, וצריך לדבר, אחד על אחד מול המורה שלכם, ולנו יש פתרון מנצח ששביעות הרצון ממנו היא גבוהה מאוד, הן של תלמידים פרטיים והן של חברות וארגונים גדולים. כל מה שצריך זה מיקרופון, ואנחנו נדאג לכל היתר.

נתראה בכיתה!

לינגולרן הנו אתר לימודי שפות באינטרנט, המציע לכם קורס שפות למתחילים, או לשפר את מיומנויות השפה שלכם וללמוד שפות באינטרנט עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת.


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn