fbpx

לימודי אנגלית למבוגרים באינטרנט עם מורה פרטי – השיטה הטובה ביותר!

צוות LingoLearn.co.il

כיום, קיימות שיטות רבות ללימודי אנגלית בשוק. חלקן אפילו בחינם או עם עלות נמוכה מאוד. ככלל אצבע ניתן לומר שככל שמרכיב הלימוד הישיר אינטנסיבי יותר, כך גדלה עלות תוכנית הלימוד שלכם.

בלינגולרן כבר למדו מאות תלמידים וארגונים אנגלית אונליין, ורצינו לשתף אתכם מהניסיון שלנו, על הדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית. למרות שיש לנו אינטרס ברור שתלמדו אתנו, ננסה להיות אובייקטיבים ככל הניתן.

לימודי אנגלית למבוגרים בחינם

אז בואו נתחיל עם לימודים באינטרנט בחינם, באמצעות ספרים או בעזרת כלי בעלות נמוכה שאינו מערב מורה. נקדים ונאמר שאם המשמעת העצמית שלכם חזקה מברזל, ורמתכם היא טובה, אין ספק שזאת הדרך החסכונית ביותר לשפר את האנגלית שלכם. הבעיה היא כזאת, לרובנו אין משמעת עצמית כה גבוהה, אנחנו לא יכולים לדחוף את עצמנו להשתפר ללא אינטראקציה אנושית, וברי המזל שיכולים לעשות זאת הם מלכתחילה בעלי אנגלית ברמה גבוהה. לסיכום, יש מקורות רבים המאפשרים לימוד אנגלית באינטרנט בחינם, שאין צורך להוציא עליהם שקל. כדאי לנסות, אבל התלמידים שהגיעו אלינו עד היום לא הצליחו להפיק הליך לימודי אמיתי מול מקורות אלה. רוב מי שלומד אנגלית לא עושה זאת מאהבת השפה (בינינו, אנגלית היא לא השפה הזורמת והיפה ביותר בעולם), אלא בשל צורך לימודי שנובע מרצון לשפר את המיומנות בשפה השימושית והחשובה בעולם, ולכן מלכתחילה אין חיבור רגשי אמיתי לשפה שמאפשר לנו “לרוץ” לבד ולשפר אותה.

קורסי אנגלית קבוצתיים בבתי ספר לשפות

נעבור הלאה לקורסי לימוד אנגלית עם קבוצות בבתי ספר לשפות שונים. כאן כבר מדובר על עלות רצינית של אלפי שקלים, אבל גם כאן, ייתכן וזה אינו הפתרון האופטימאלי בשבילכם. למה?

בדרך כלל בתי הספר האלה מנסים לחסוך כסף על המורה על ידי דחיסת התלמידים לקבוצות. הם גם יבטיחו לכם המון חומרי לימוד וכלי לימוד מלווים לקורס, שמטרתם היחידה היא חיסכון בעלויות. הסיבה? ככל שאתם מבלים יותר זמן מול חומרי הלימוד האלה, או מול תוכנות מחשב, כך הם חוסכים בעלויות המורים. בנוסף, העובדה שהקורס אינו גמיש ומתבצע באותם שעות בכל שבוע גורמת לרבים מאתנו לפספס שיעורים רבים. עלות הנסיעה, הדלק, והזמן שנדרשת מקורסים אלו היא משמעותית, ורבים מהתלמידים נושרים בתחילת או אמצע הקורס. ברגע שפספסתם כמה שיעורים, תרגישו רע להמשיך עם הקבוצה, ותעדיפו לוותר. הרבה יותר ממנוי לחדר כושר, קיים סיכוי סביר שלא תשלימו את הקורס. בנוסף, בתי ספר רבים כיום מצוותים אתכם לקבוצות משתנות עם מורים שמשתנים כל הזמן, כך שהמורה לא ממש מכיר אתכם, ולא יכול לעבוד אתכם ישירות על הטעויות שלכם ולהתאים את השיעור אלכם. בקבוצות תמיד יהיו את התלמידים האיטיים יותר, ואת התלמידים המהירים יותר, ולכן קצב ההתקדמות שלכם יושפע משאר התלמידים בקבוצה, ולאו דווקא מהרמה הספציפית שלכם.

אז מה בדיוק אנחנו מציעים ולמה השיטה שלנו היא כה פופולארית כך שמרבית התלמידים ממשיכים אתנו לקורסי המשך?

לימודי אנגלית עם מורה פרטי באינטרנט

פשוט וקל, המסלול הפופולארי ביותר של לינגולרן מציע לימודי אנגלית למבוגרים בשיעורים פרטיים עם מורים, הנערכים דרך האינטרנט. אחד על אחד, כאשר המורה מכיר אתכם, מכין חומרים בהתאם לצרכים שלכם ומלווה אתכם לאורך כל הדרך.

עכשיו חלקכם בטח שואלים, אבל באינטרנט??

כן. ומהסיבות הבאות. קודם כל, התוכנה שבה אנחנו משתמשים היא פשוטה אבל מאפשרת לעשות דברים מדהימים שנותנים חווית לימוד אינטנסיבית וכיפית. המורה מחובר עם מצלמה, חומרי הלימוד משותפים בכל רגע על המסך, אתם והמורים יכולים לכתוב עליהם במהלך השיעור. החומר נשלח אליכם בסוף כל שיעור, וחשוב מכל: הגמישות והחיסכון בזמן וכסף. אין נסיעות, הכל מנוחות הבית שלכם עם מורים מכל רחבי העולם (תוכלו לבחור בין מורים בישראל למורים בחול). הגמישות היא מקסימלית בשיעורים פרטיים, אין יותר אובדן שיעורים בגלל שלא יכולתם להגיע, אתם קובעים מול המורה את השיעור הבא במועד המתאים לכם ובתדירות המתאימה לכם. כל השיעורים הם באורך שעה, אנחנו משאירים שיעורים באורך של 40 דקות לאוניברסיטה, אצלנו לומדים ברצינות.

לסיכום, לימודי אנגלית למבוגרים עם לינגולרן – פתרון פשוט, נוח, זול ואפקטיבי ומתאים לכל מי שיש לו מחשב ומיקרופון פועל.


לינגולרן הנו אתר לימוד אנגלית באינטרנט, המאפשר לכם לימוד אנגלית לרמת מתחילים ושיפור מיומנויות באנגלית עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת.


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn