fbpx

גרמנית למתחילים באינטרנט

כמו שאתם וודאי יודעים, האינטרנט הוא כלי נהדר להמון דברים: קניות, עדכוני חדשות, צפייה בסרטים ותכניות טלוויזיה אבל מעל הכול הוא כלי נהדר לקבלת והפצת מידע בין כמה שיותר אנשים. היום ניתן לקבל מידע על כל נושא שבעולם וכמובן בנושא שפות.

תם העידן בו הייתם צריכים להגיע פיזית לשיעור משמים עם לוח וגיר ומורה העומד מולכם. מהיום אתם יכולים ללמוד בעזרת שפע המידע הזמין עבורכם בכל שעות היממה באינטרנט. לא עוד מילונים מנייר בהם הייתם צריכים לדפדף זמן רב עד שמצאתם את המילה או הביטוי שאת הפירוש לו חיפשתם. היום בעזרת האינטרנט אפשר פשוט להשתמש במילון אונליין. לא עוד כתיבה בעט על נייר – היום בעזרת האינטרנט אפשר לגלוש באתרים אינטראקטיביים המספקים חווית לימוד מעניינת ולאחר מכן לשמור את עבודתכם במקום שלעולם לא תלך לאיבוד – במחשב שלכם! לא עוד למידה מפרכת של דקדוק ומילים חדשות – היום בעזרת האינטרנט אפשר להכניס אי אילו משפטים לתוכנת התרגום המיידי של גוגל ולקבל את המשפט באנגלית …אז זהו, שלא. עד היום, וספק אם אי פעם בעתיד, לא נוצרה התכנה המושלמת אשר תוכל להחליף את הלמידה המעמיקה שנדרשת על מנת לדעת להשתמש בשפה כמו שצריך, והדבר חשוב פי כמה כאשר מדובר בשפה מורכבת כגרמנית. זאת יגלה במהרה כל אדם אשר מחפש לעשות לעצמו חיים קלים בעזרת google translate. כאשר תקישו משפט לתרגום, רב הסיכוי שתקבלו משפט מתורגם חסר כל קשר למשפט המקורי, אך אתם לא תדעו זאת עד אשר תשקיעו בלמידת השפה מהיסוד.

לימוד גרמנית באינטרנט

 

האינטרנט הפך את חיינו לקלים בהרבה ממה שהיו פעם, אך יחד עם זאת זהו בסך-הכול עוד כלי שעלינו להשכיל לרתום עבור צרכינו ולא פיתרון אינסטנט.

לינגולרן מציעה ללומד את השילוב המושלם: למידה אונליין שהינה אינטראקטיבית ויחד עם זאת מעמיקה, בעזרת מורה מנוסה אשר בקיא ברזי השפה וקשייה עבור הלומד דובר העברית. מה הם, אם כן, יתרונות השימוש באינטרנט בבואכם ללמוד שפה חדשה בשיטה שמציעה לינגולרן?

נוחות – כאשר אתם לומדים דרך האינטרנט, אתם עושים זאת מהבית ביום ובשעה המתאימים לכם ולמורה. כל שאתם צריכים הוא מחשב נייח/נייד (אפשר גם אייפד), אוזניות (למרות שלא חובה) ומצלמה.

חיסכון – כאשר השיעור מתקיים אונליין ואתם לא צריכים לעזוב את הבית, אתם גם לא משלמים על דלק ולא מבזבזים זמן מיותר בפקקים. כך אתם מגיעים לשיעור רעננים, רגועים ומוכנים ללמוד.

שילוב של ישן וחדש – זהו למעשה היתרון העיקרי בלמידה עם לינגולרן באינטרנט. השילוב הוא בין שיטת הוראה מסורתית בעזרת מורה המדריך אתכם, מלווה אתכם ומקיים איתכם קשר רציף גם מעבר לשעת הלימוד באמצעות שיעורי בית ובדיקתם ובין שיטת ההוראה החדשנית הכוללת כיתה וירטואלית וחשיפה בו זמנית למידע רב-גוני ומעניין המצוי באינטרנט (למשל, דפי עבודה ומשחקים אונליין)

זכרו! האינטרנט הוא כלי עוצמתי, אך ככל כלי עזר אחר הוא מועיל אך ורק אם יודעים להשתמש בו נכון לשם השגת המטרה. אם ברצונכם ללמוד גרמנית לעומק ולדעת את השפה על בוריה, חשפו את עצמכם לתכנים הרבים באינטרנט. אלה וודאי יעזרו להעשרת אוצר המילים שלכם ולהפנמת כללי הדקדוק, אך זכרו שעל מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עליכם לעשות זאת בליווי מורה יודע דבר אשר ידע לתווך ביניכם לבין המידע הרב העומד לרשותכם ולפקח על תהליך הלמידה שלכם.

לימוד גרמנית באינטרנט


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn