fbpx

קורס הכשרת מורים להוראת שפות אונליין

בית הספר ללימודי שפות LingoLearn מתמחה כבר 10 שנים בתחום של הוראת שפות אונליין. אנחנו מציעים שיעורים פרטיים אונליין במעל 20 שפות, כמו אנגלית, ערבית, ספרדית, סינית (מנדרינית) ועוד. השיעורים מתקיימים בכיתה וירטואלית מתקדמת, עם חומרי לימוד איכותיים, כתיבה על לוח וירטואלי, תרגולים ושאלות. כחלק מלימודי הוראת השפות, הצענו גם שיעורים קבוצתיים לחברות וארגונים במהלך השנים.

כעת, אנחנו מתעלים את שיטת הלימוד המתקדמת שלנו וכל הניסיון המצטבר על מנת להכשיר אתכם – מומחי השפות – בעבודה בלימודי שפות אונליין.

מה נלמד בקורס הוראת שפות אונליין?

לימודי הוראת שפות יעזרו לכם למנף את הידע שלכם בשפה שניה (ושלישית ורביעית) על מנת ליצר פרנסה. בלימודי הוראת שפות נרכוש כלים בסיסיים להוראת שפות כמו: 

  • הצורה הטובה ביותר להכנת מערך שיעור
  • הוראת דקדוק ואוצר מילים
  • הוראת דיבור נכון ודרכי ביטוי
  • דרכים ליצירת למידה משמעותית
  • דרכים לשילוב עזרי לימוד יצירתיים
  • התמודדות עם מורכבויות למידה
  • הדרכת תלמידים ברמות שליטה שונות ובגילאים שונים

בנוסף לכלים הבסיסיים להוראת שפות, לימודי הוראת שפות עם לינגולרן יעזרו לכם להבין כיצד להתנהל בסביבה אינטרנטית. הקורס יסייע לכם להשתלב בהוראת שפות אונליין, מה שיכול ליצר לכם עבודה בלימוד אנגלית, עבודה בלימוד צרפתית או כל שפה אחרת, מבלי שתצטרכו לעבור לעיר חדשה, לבלות שעות בפקקים או אפילו לצאת מהבית.

למי קורס מורה שפות מתאים?

לקורס אין מבחן סף, או תנאי קבלה, ולא נדרש ניסיון קודם, אך הוא מיועד רק למי שדובר שפה כלשהי ברמת שפת אם. הקורס פתוח למי שיש מעט ניסיון בהוראה או אפילו אין ניסיון בכלל. הוא מומלץ במיוחד למי שטרם עבר הכשרה דומה בעבר.

כמו שיעורי השפות שאנחנו מציעים, גם הקורס למורי שפות יתקיים בכיתה וירטואלית מתקדמת, מה שאומר שתוכלו להתחבר מהבית, מהמשרד, מהסמארטפון או מכל מקום עם אינטרנט וללמוד בנוחות וביעילות.

מה יצא לי מזה?

קורס הוראת שפות באינטרנט מחולק ללימוד תיאורטי ותרגול פרקטי, עם דגש על למידה חווייתית. מטרת הלמידה הפרקטית היא להוסיף לרמת הבטחון של המורה לקראת שיעוריו האמיתיים הראשונים. באמצעות סימולציות נוכל לתרגל התמודדות עם מצבים שאנו עשויים להיתקל בהם בשיעורים.

מי שיסיים לימודי הוראת שפות עם לינגולרן בהצלחה, יוכל בתקווה למצוא עבודה בלימוד ספרדית או עבודה בלימוד צרפתית שתהווה את ההכנסה העיקרית שלו, או תשתלב כהשלמת הכנסה, שכן השיעורים יוכלו להתקיים אונליין, אחרי שעות העבודה הרגילות ובתנאים נוחים. חלק מהמורים שיסיימו הוראת שפות באינטרנט עם לינגולרן בהצלחה יוכלו גם ללמד בלינגולרן, ולהצטרף לצוות המורים הבנילאומי שלנו.

מוכנים להתחיל קורס מורי שפות?

אז אם יש לכם ידע של שפה שניה ברמת שפת אם, ואתם מוכנים להפוך את הידע הזה למקור פרנסה, אנחנו פה כדי לגרום לזה לקרות! לחצו כאן כדי ליצור קשר היום.

למידע נוסף צרו עימנו קשר:


    צרו קשר עם Lingolearn