fbpx

החשיבות של ספרדית לעשיית עסקים

אם אתם חושבים על השפה הספרדית, בטח הדברים הראשונים שעולים לכם בראש הם סנגרייה, פאייה, דאלי וסלסה. או אולי טיולי תרמילאים, טקילה, בוריטו וחופים בלי סוף. בטח אתם גם חושבים על טלנובלות ודרמה. אבל מה עם עסקים? אי פעם חשבתם ללמוד ספרדית לעסקים? אם לא, אז אולי הגיע הזמן להתחיל. עד עכשיו בטח כל הזמן שמעתם אנשים אומרים כמה חשובה השפה האנגלית כדי להתקדם בקריירה, ואנחנו לגמרי מסכימים (כמו שכתבנו פה), אבל מה, אולי זה כבר לא מספיק. אם אתם ממש רוצים להגיע לצמרת, אם זה בתפקיד חדש, או אפילו לפתוח חברה משלכם, קורס ספרדית עסקית יכול להיות הצעד הבא ההגיוני, ועוד ארבעה משפטים נסביר בדיוק למה.

קודם כל, רצינו לספר לכם קצת על לינגולרן, ומה אנחנו בדיוק עושים. עם לינגולרן, תוכלו ללמוד ספרדית בליווי מורים מקצועיים דוברי ספרדית כשפת אם, בכיתה וירטואלית מתקדמת הכוללת חומרי לימוד מקוריים. הלימודים בלינגולרן משלבים בין איכות הלמידה של שיעור פרטי עם מורה, לבין נוחות הלימוד דרך האינטרנט – כך שאפשר ללמוד מתי שנוח לכם, מאיפה שנוח לכם. ואם אתם לא יודעים כבר ספרדית, יכול להיות שהכתבה הזאת לא בשבילכם, וכדאי לכם להסתכל על לימודי ספרדית למתחילים פה. אבל אם אתם ברמה יותר מתקדמת, תמשיכו לקרוא.

כגודל השוק, כך גודל הביקוש

ידעתם שהספרדית היא בין חמש השפות הכי מתורגמות ביותר בעולם? ה-4 האחרות הן סיניתגרמניתאיטלקית וצרפתית. השפות האלה כל כך חשובות בעולם העסקים, עד כי המציאו עבורן מושג משלהן – FIGS (קיצור עבור 4 השפות French, Italian, German, Spanish). ספרדית היא אחת השפות החשובות בעסקים מכיוון שכ-40 מליון דוברי השפה מתגוררים בספרד ועוד כ-300 מליון איש שחיים בדרום אמריקה. אז תארו לכם איזה שוק אתם יכולים לנצל אם תדעו את השפה על בורייה? בדרום ומרכז אמריקה לבדה, ישנן 20 מדינות אשר בהן דוברים את השפה כשפה רשמית. אך חשוב לציין כי בכל מדינה התפתח דיאלקט ווריאנט שונה של השפה, אשר הופך את הספרדית לאחת השפות המגוונות בעולם. דבר זה הופך את הלמידה המסודרת של השפה לאפילו יותר חשובה – אם רק תצפו בטלנובלות ותורידו אפליקציה חינמית לא תוכלו להבין את הדקויות הרבות.

אגב, אנחנו לא מתעלמים מהעובדה שגם סין היא מעצמה עסקית, ואתם יכולים לקרוא עוד על זה פה.

הייתי בטיול בדרום אמריקה, מה הבעיה?

אז זהו, שספרדית עסקית היא ממש לא כמו הספרדית שהורגלתם לדבר על האוטובוס ממקסיקו סיטי לסן קריסטובל. קודם כל, בואו ניקח בחשבון שעבר קצת זמן מאז גיל 20. ודבר שני, כשאתם מדברים עם לקוח פוטנציאלי, מנכ”ל של חברה או משקיע שרוצה להוציא עליכם מיליוני דולרים, צריך לשקול כל מילה וכל ניואנס. עם קורס ספרדית עסקית תוכלו לא רק ללמוד מונחים מקצועיים שמותאמים לתחום הספיציפי שלכם, אלא גם להבין את התרבות המקומית איתה תרצו לעשות עסקים, איך לפתח שיחת חולין שלא תעליב אף אחד ואיך להבין כל פרט בחוזה כדי שאחר כך לא לא יהיו שום אי הבנות.

צפו בסירטון לדוגמא מתוך שיעור ספרדית בלינגולרן:

למה לי ללמוד ספרדית באינטרנט ולא עם מורה פרטי?

רוב האופציות של לימודי ספרדית עסקית באינטרנט הן אכן לא מעמיקות, בעיקר מכיוון שמדובר בלימודים חינמיים. כל האתרים והאפליקציות למיניהם מעניקים טעימה או הסבר שטחי, ובסופו של דבר תהליך הלמידה הופך להיות מתסכל יותר מאשר מהנה. מעט מאוד אנשים הם בעלי משמעת עצמית חזקה מספיק כדי ללמוד ספרדית בכוחות עצמם בלבד. לכן לימודים עם מורה פרטי דרך האינטרנט נותנים את הפיתרון הטוב ביותר – מסגרת ביחד עם גמישות.

ספרדית לחברות

אם החברה שלכם רוצה להתפתח לשוק של ספרד ודרום אמריקה, קורס ספרדית לעסקים הוא הצעד הכי חכם. לא משנה כמה רצון טוב יהיה לצד השני לדבר אנגלית, הם תמיד יעדיפו לעשות עסקים בשפתם, ותמיד תוכלו להשיג עסקאות טובות יותר בספרדית. ועם לינגולרן, לימודי ספרדית עסקית הם הדבר הכי פשוט – דרך המחשב, עם מורה פרטי, מתי שנוח. בין אם אתם הבוס שרוצה ללמד אתת העובדים, או עובד שרוצה להתקדם בחברה, אנחנו נשמח לעזור עם המורים המקצועיים שלנו!

רוצים להעשיר את הידע שלכם על השפה הספרדית? קראו גם:

לטייל בספרד  – משפטים שימושיים בסיסיים בספרדית עבור מטיילים.

הטיות בספרדית – הסבר מפורט על הטיות של פעלים שונים בספרדית.


לינגולרן הנו אתר לימוד ספרדית באינטרנט, המאפשר לכם לעשות קורס ספרדית למתחילים, או לשפר את מיומנויות הספרדית שלכם וללמוד ספרדית עם מורים מנוסים וחומרי לימוד מעולים, בכיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת תקשורה נוחה בין המורה לתלמיד.


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn