fbpx

שיעורים פרטיים למתקדמים בצרפתית

צרפתית, אחת השפות הנפוצות ברחבי העולם, ידועה כשפת האהבה והרומנטיקה, וטומנת בחובה שפע אוצרות תרבות בתחומי מדי הרוח, הספרות, הפילוסופיה וכן באומנויות המוסיקה והקולנוע. יתרה מכך: הצרפתית משמשת כשפה בינלאומית עבור אנשים שאינם דוברי אנגלית ברחבי העולם כולו. לימוד צרפתית ברמה מתקדמת חשוב לאנשי עסקים לצורך תקשורת עם לקוחות ושותפים שאינם דוברים אנגלית ברחבי העולם. כמו כן, מי שמתכוון להגר לארץ דוברת צרפתית, כמו צרפת, בלגיה, מונטריאול או וונקובר, יכול להיתרם מאוד משיפור וביסוס את הידע השפתי. ידיעת צרפתית ברמה מתקדמת יכולה לפתוח צוהר ללימודים אקדמיים אינטרנטיים או פיסיים דרך מוסדות השכלה גבוהה ברחבי העולם, ולאפשר לקרוא את מיטב הכתבים בתחומי מדעי הרוח השונים בשפת המקור.

תוכניות ללימוד שפות בלינגולרן

לימוד צרפתית ברמה מתקדמת באינטרנט

שיפור רמת הצרפתית שלכם באינטרנט אינו יקר או מסובך כלל! כיום עומדת בפניכם האפשרות לשפר את רמת הצרפתית שלכם בקלות וביעילות בלימוד מקוון. וודאי תשמחו לדעת שעלויות הלימוד באינטרנט פחותות מאשר לימוד קונבנציונאלי בכיתה פיסית. אצלנו בלינגולרן תוכלו להרחיב ולבסס את הידע שלכם עם מורה דובר צרפתית כשפת אם, בטנכולוגיה מתקדמת של כיתה וירטואלית. הלימוד ייעשה תוך שימוש בתוכנית וחומרי לימוד מסודרים וברורים בהתאמה אישית לצרכים ולרמה שלכם.

איך אדע באיזה רמה אני?

כדי להתאים את תכני הלימוד בצרפתית אישית אליכם, חשוב להעריך את רמת השפה הנוכחית. מבחני השפה בצרפתית באתר שלנו יכולים לסייע לכם להעריך באופן טוב ומדויק יותר את הרמה בה אתם נמצאים כיום. תוכלו גם לתאם שיעור ניסיון עם מורה פרטי, שיאבחן את רמת הצרפתית שלכם, ויוכל להמליץ על תכנית הלימודים המתאימה ביותר לשיפור וביסוס מיומנויות השפה שלכם.

מה לומדים בקורס מתקדמים?

תכני הקורס בצרפתית למתקדמים מותאמים אישית לצרכי כל תלמיד ותלמידה. יחד, נרחיב ונשפר את אוצר המילים הכללי והז’רגון המקצועי הרצוי לכם, נעמיק ונדייק את ידיעת הדקדוק והתחביר, ונתרגל תקשורת מדוברת והבנת הנקרא. בסוף הקורס התלמיד יוכל לתקשר באופן שוטף ללא מאמץ, לכתוב ולקרוא טקסטים מורכבים ולהשתמש בשפה הצרפתית לכל מטרה כולל עסקים ואקדמיה.

מהו בעצם לימוד בכיתה וירטואלית?

כל פעם שאתם מחפשים מידע באינטרנט, אתם בעצם לומדים לימוד מקוון. יחד עם זאת, הגישה למידע באינטרנט בלבד, היא אקראית. בשיטת הלימוד המתקדמת של כיתה וירטואלית, תוכלו לקבל את הליווי האישי וההכוונה המקצועית של מורה אמיתי ומיומן, הדובר צרפתית ברמת שפת אם. כיום אמנם קיימת נגישות באינטרנט למאגרי מידע אינסופיים בכל תחום, לרבות בשפה הצרפתית. אך כפי שאין להעלות על הדעת לאבחן ולטפל בעצמכם רק באמצעות מידע רפואי שקראתם באינטרנט, כך לא ניתן להרחיב כראוי ולבסס ידע מתקדם בשפה הצרפתית בלי הכוונה, משוב והדרכה אישית של מורה.
הטכנולוגיה המתקדמת של לימוד בכיתה וירטואלית מאפשרת למורה לתקשר עמכם בעת השיעור, לענות לשאלות, לחזור על מה שלא מובן, וכמובן לתת לכם את המשוב והדגשים המשמעותיים.
כמו בלימוד קונבנציונלי, גם בלימוד בכיתה וירטואלית, ככל שתשקיעו ותתמידו בתהליך הלמידה, כך תעמיקו ותשפרו באופן אפקטיבי ורציני את מיומנויות השפה שלכם. עם זאת, שיטת הלימוד הוירטואלית, עשויה לחסוך לכם זמן וכסף של נסיעה וחנייה. כמו כן, שכר הלימוד בשיטה הוירטואלית פחות ביחס ללימוד פיסי רגיל. אצלנו בלינגולרן לא משקיעים בתשלום שכירות של כיתות לימוד, אלא בפיתוח תכניות לימוד מקצועיות ובהכשרה מתקדמת למורים.

לימוד מקוון של צרפתית למתקדמים עם לינגולרן

לימודי שפות מקוונים בכל הרמות נפוצים כיום לא רק בקרב אנשי מחשבים, אלא בכל העולם ולא פחות מכך בישראל. לימוד שפות באינטרנט פופולארי מאוד ולא בכדי. מדובר על דרך קלה, חסכונית, נוחה ואפקטיבית לשיפור, העמקה וביסוס מיומנויות השפה. ללימוד צרפתית למתקדמים דרך האינטרנט בשיטה של לינגולרן יתרונות רבים:
• תכנית לימוד המותאמת אישית לרמה ולצרכים של כל תלמיד.
• ליווי אישי של מורה פרטי ומקצועי הדובר צרפתית כשפת אם.
• כיתה וירטואלית מתקדמת המאפשרת חוויית לימוד משותפת עם המורה ממש כמו בכיתה פיזית.
• נוחות מקסימלית: ניתן ללמוד בבית, במשרד, בכל מקום אחר שיש בו גישה לאינטרנט.
• מסגרת הלימודים היא מצד אחד מסודרת על מנת לאפשר תהליך למידה אפקטיבי והמשכי ומצד שני גמישה ונוחה להתאמה לזמנים והמועדים הפנויים לכם.

רוצים לשפר ולבסס את הצרפתית שלכם? לדבר ולהבין צרפתית ברמה הגבוהה ביותר כדי לתקשר באופן שוטף ללא מאמץ, ולהשתמש בשפה לכל מטרה כולל עסקים ואקדמיה? צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו ללמוד צרפתית מתקדמת המותאמת לרמה האישית שלכם בקלות, בנוחות ובמחיר משתלם.

More Information Banner Edited 7

 

רוצים להעשיר את הידע שלכם על השפה הצרפתית? קראו גם:

לימודי צרפתית 4 מקור השפה הצרפתית – מתי אנשים התחילו לדבר צרפתית ומדוע?! כל התשובות בכתבה.

לימודי צרפתית 8איזה שפה מדברים בבלגיה? – על ההבדלים בין הצרפתית של בלגיה לבין הצרפתית בצרפת. 


    *שדות חובה
    צרו קשר עם Lingolearn